Koudekerk JO9-2 - Alkmania F6M

12 november 2011 8:45

Jorden v/d Meer

Koudekerk VVK F2 –Alkmania F6 M 3-0       zaterdag 12 november

Vandaag de 3e wedstrijd van de competitieronde op het programma, na het wat ongelukkige verlies vorige week tegen MMO wilden vandaag maar voor een ding gaan de drie punten en doelpunten maken met goed spel,

Op ons mooie kunstgrasveld zijn onze jongens en meisjes al duidelijk merkbaar beter als op gewoon gras, en wordt er al bij vlagen lekker gevoetbald we waren dus hoopvol gestemd.

We waren vandaag met zijn zevenen (Justin kon niet meedoen) en konden dus allemaal heerlijk voetballen. De opstelling begint al wat vaste vormen aan te nemen met Milan op doel en die al gewoon beregoed staat te keepen met prachtige reddingen en zelfs al af en toe  mee komt voetballen. Achterin staan Dylan (onze rots in de branding) samen met Steven en Owen. En voorin staat Ole in de spits bijgestaan door twee supermeiden Joelle en Quinever.

In een redelijk gelijk op gaande wedstrijd waarin de bal af en toe al aardig getikt wordt, is het in de 10e minuut Ole die goed doorgaat na een schot op doel van Joelle en de 1-0 op het scorebord zet. Alkmania laat het echter niet bij zitten en komt een paar keer gevaarlijk terug maar met een fantastisch verdedigen van Dylan en een ultieme redding van Milan weten we de voorsprong tot de rust vast te houden. Na rust is het een en al Koudekerk wat de klok slaat en weet Joelle na 5 minuten de 2-0 te maken met een mooi schot, en na een aanval over diverse schijven weet uiteindelijk Ole snel de 3-0 te maken en is de wedstrijd “op slot”

We hebben als team vandaag gewonnen maar als we een speler van de wedstrijd mogen noemen is dat Owen die een zeer goede wedstrijd speelde met passie, strijd en goed spel.

Volgende week wacht het altijd lastige Alphense Boys om 13.00 maar  eerst de Sint en pieten binnenhalen in Koudekerk en daarna met een buik vol pepernoten gaan voor de 3e overwinning. We zijn benieuwd.

Groetjes, Leo en Rick