Grote Clubactie

Loten kopen kan OOK hier

Koop hier superloten

Ook in 2023 doen wij weer mee aan de Grote Clubactie. Met deze actie proberen wij zoveel mogelijk geld op te halen voor de jeugd én vooral door de jeugd! Ook dit jaar gaat de verkoop volledig digitaal. De actie begint op 23 september. Loten kunnen worden verkocht tot 13 november!

grote-clubactie-logo.png

Beste leiders, trainers, spelers, ouders en verzorgers,

Ook dit jaar doet V.V. Koudekerk weer mee met de Grote Clubactie. Door het kopen (én verkopen) van loten maak je kans op mooie prijzen en 80% van de opbrengst gaat naar de club! De opbrengsten van de Clubactie gaan naar de jeugd!

Net als vorige jaar krijgen jullie allemaal je eigen QR-code (per mail). Hierdoor zien wij precies wie de meeste loten verkoopt en maken wij geen fouten bij de administratie. Dat is belangrijk, want ook nu krijgen de beste verkopers en het beste team een mooie prijs!

Hoe werkt de code? Met een mobiele telefoon kan iedereen de code scannen en direct loten kopen, bij jou! Zij betalen via hun telefoon en krijgen de loten per mail. Makkelijker gaat het niet worden!

Maar wat kan je dan winnen?

EERSTE PLAATS: KOUDEKERK TRAININGSPAK
TWEEDE PLAATS: KOUDEKERK  TRAININGSSET (SHIRT + KORTE BROEK)
DERDE PLAATS: KOUDEKERK RUGZAK
BESTE TEAM: UITJE NAAR ZWEMBAD + PATATJE EN DRANKJE
BIJ 15 VERKOCHTE LOTEN: JAKO MINI-BAL
BIJ 50 VERKCOHTE LOTEN: JAKO WEDSTRIJDBAL

Iedereen heeft van ons een mail gekregen met meer uitleg (of klik hier) en jouw persoonlijke code. Deze mail is verstuurd naar jou of naar jouw vader, moeder en/of verzorger.

Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die stellen aan Rick Kamberg ([email protected])

Heel veel succes en plezier met het verkopen van de loten!

PR-Commissie

Loten kopen kan OOK hier