Informatie Sportweekend

Als afsluiting van het voetbalseizoen 2022-2023 komt het Sportweekend er weer aan!
Klik hier voor de foto's van vorig jaar!

Op vrijdag 16 juni en zaterdag 17 juni wordt er bij VVK gestreden om de sportprijzen door alle jongens en meisjes die geboren zijn in 2008 of later. Ook broertjes en zusjes mogen deelnemen.

DIT JAAR HEEFT HET SPORTWEEKEND EEN THEMA : HAWAÏ

Wat is het sportweekend?
Het sportweekend is een voetbalweekend waarin alle spelers en speelsters strijden om de titel Sportman en Sportvrouw van het jaar. Op vrijdagavond is er een voetbaltoernooi. De jongste jeugdleden en de oudste jeugdleden worden gemixt en spelen een toernooi Dit toernooi duurt tot ongeveer 21:30 uur.

De kinderen mogen vrijdagavond blijven slapen in tenten op het trainingsveld. Met ervaren nachtwachten wordt er overnacht op de club.

Na het ontbijt op de club worden op zaterdag voetbal gerelateerde voetbalspelletjes gedaan. Bij deze spelletjes kunnen er punten worden verdiend. Aan de hand van deze punten worden de Sportman en Sportvrouw gekozen.

Wat komt er allemaal bij kijken?
De kosten van het sportweekend zijn €10,00. Hiervan worden o.a. de spellen, stormbaan, ontbijt, de snacks en prijzen betaald. Tijdens dit weekend doen veel leden en ouders mee als vrijwilliger. Er zijn namelijk teamleiders, scheidsrechters, spelbegeleiders, barpersoneel , tellers etc nodig om er een geslaagd Sportweekend van te maken. Geef je dus snel op voor deze onvergetelijke dagen.

OPGEVEN KAN DIRECT VIA DEZE LINK

Programma vrijdag 16 juni
17.30 uur Aankomst en opzetten van de tenten
18:15 uur Opening, ontvangst en teamindeling
19:00 uur Voetbaltoernooi
23:00 uur ”Slapen” in de tenten

Wat heb je nodig?
- sport/ voetbal tenue
- trainingspak
- sport en voetbalschoenen
- Scheenbeschermers
- douche spullen (voor wie blijft slapen)

Programma zaterdag 17 juni
06:30 uur Opstaan, wassen, aankleden en tenten afbreken. De tenten moeten om 7.30 uur weg zijn ivm gebruik veld!
07:30 uur Gezamenlijk ontbijten in de kantine
08:30 uur Aanvang Sportdag, vol met leuke spellen
12:00 uur Lunch in de Kantine. De lunch wordt aangeboden door Dirk Vergunst vanuit de verenigingslotto
13:30 uur Slotspel
Aansluitend (omstreeks 15.00 uur) de prijsuitreiking!

- Vrijdagavond is de kantine en keuken open!
- Tijdens het sportweekend zal er op vrijdagavond en op zaterdag tot 12:00 uur géén verkoop van alcohol zijn!

Heb je vragen, stuur dan een bericht naar  [email protected] of bel/app naar Bart Nieuwenburg (06-57524948).

OPGEVEN KAN DIRECT VIA DEZE LINK.

Sportweekend2022-094.jpg