Algemene Leden Vergadering

Algemene ledenvergadering 2023

Het bestuur nodigt alle leden van VV Koudekerk uit om aanwezig te zijn bij de Algemene Ledenvergadering (ALV).

te houden op maandag 18 september 2023, aanvang 20.00 uur.

De voorlopige agenda voor deze vergadering en de notulen van de vorige ALV vindt u hier.

Financiële stukken zijn vooraf uitsluitend verkrijgbaar via een email aan de penningmeester ([email protected] ) voor leden van de vereniging. De mail dient afkomstig te zijn vanuit een bij ons bekend adres. Tijdens de vergadering zal de penningmeester uiteraard verslag doen.

VV Koudekerk doet er alles aan om eenieder tijdig uit te nodigen en van de benodigde stukken te voorzien. Leden wordt verzocht ons van de benodigde geldige e-mailadressen te voorzien zodat wij de porto- en drukkosten in de hand kunnen houden. Voor KNVB leden is een geldig email adres een vereiste.

Namens het bestuur,

De secretaris