Club van 100-informatie

Club van 100 V.V.Koudekerk

Bij de Club van 100 streven wij naar de gezelligste, sportiefste, energie zuinigste en meest verzorgde vereniging.

Met de lidmaatschapsbijdrage van onze leden à € 50,-- per jaar, kunnen we  v.v. Koudekerk financieel ondersteunen met activiteiten die niet in de contributie zijn voorzien.

Hierdoor kan ook de contributie van de voetbalvereniging betaalbaar blijven voor iedereen.

Ons Doel Club van 100

Ons streven is een financiële bijdrage te leveren aan aanschaffingen of activiteiten, in het bijzonder voor de jeugd van v.v. Koudekerk,  bv. voetbalclinic’s, internationale toernooien, speelactiviteiten bij de familiedagen. Voor die € 1,-- p/w als lid wordt er dus zoveel mogelijk noodzakelijke besteding gezocht. Het lidmaatschap van de Club van 100 zorgt voor extra betrokkenheid bij v.v. Koudekerk voor zowel jong als oud.

Een kleine greep uit de gerealiseerde bestedingen van de afgelopen 15 jaar:

• Kleding voor o.a. clubscheidsrechters, barmedewerkers, trainers en leiders
  • Bijdrage aan veel jeugdactiviteiten, -toernooien en jubileums
  • Aanpassingen en vernieuwen meubilair, aanschaf tenten en statafels
  • Organisatie van eigen activiteiten zoals inhuren muziek bij bijzondere thuiswedstrijden en kampioenschappen, organiseren Gooische Vrouwen Bingo en gewone bingo’s
  • Jeugd Do 20 en Jo 19 gesponsord bijdrage internationaal toernooi jaarlijks
  • Nieuwe logo sticker open haard 2023
  • Nieuw bord in de kantine van de club van 100  2023
  • Schoenentas 85 jarig bestaan 2023

Er blijft altijd wel wat te wensen en wij als Club van 100 kunnen hierin meedenken.

Dus word lid! Aanmelden kan via het aanmeldformulier op onze site.

Mocht u meer willen weten of heeft u ideeën, u kunt altijd terecht bij een commissielid van de Club van 100. of via de mail. [email protected]

Alvast bedankt voor deelname!

namens de commissie,

Dien Jongeneel