Reglement tegen seksuele intimidatie en ander grensoverschrijdend gedrag

V.v.Koudekerk vind het zeer belangrijk een veilige vereniging te zijn voor alle leden en in het bijzonder de jeugdleden.
Dit is een van de redenen dat wij nadrukkelijk het bezit van een VOG voor trainers en leiders van jeugd verplicht hebben gesteld.
Natuurlijk weten we dat we daardoor niet alles 100% kunnen voorkomen maar we willen er wel alles aan doen en gedaan hebben.

Daarnaast zijn er met behulp van NOC/NSF en de sportbonden regels opgesteld tegen seksuele intimidatie en ander grensoverschrijdend gedrag die wij, in het verlengde van de VOG, ingesteld hebben in de vorm van een bestuursreglement.

Een onderdeel hiervan is dat wij met het instellen hiervan tevens een contact vertrouwenspersoon hebben ingesteld bij de vereniging die, als er iets voorgevallen is, geheel discreet en desgewenst anoniem alle informatie opneemt en de juiste stappen neemt.

De contact vertrouwens persoon bij v.v.Koudekerk is

Peter van der Ploeg,

Bestuursreglement hier ook te downloaden