Inschrijfformulier

ALTIJD OOK de incassomachtiging (klik hier) invullen en insturen (scannen mag ook), graag mailen naar: [email protected].

Download hier het incasso formulier.

Vanuit de gemeente is het ook mogelijk om vergoedingen aan te vragen voor uw kind of kinderen. Klik hier voor meer informatie

Inschrijfformulier

Vul deze vraag alleen in, indien u eerder lid bent geweest van een andere voetbal vereniging
Vul deze vraag alleen in indien al een relatiecode van de KNVB heeft van een eerdere club
Gegevens van het nieuwe lid
Indien u zich aanmeldt voor de afgelastingen van trainingen en/of wedstrijden via sms wordt het bericht naar dit mobiele nummer verzonden.
Indien u zich aanmeldt voor de afgelastingen van trainingen en/of wedstrijden via email wordt het bericht naar dit e-mail-adres verzonden.
Gegevens van de ouders c.q. verzorgers
Indien afwijkend
Om kosten te besparen van incasso vragen wij u om toestemming de contributie en eventuele boetes via automatische incasso af te schrijven. De contributie wordt in twee termijnen in rekening gebracht.
Zijn er medische gegevens die van belang zijn voor de club om te weten?
In het kader van het vrijwilligersbeleid wordt aan leden gevraagd vrijwilligerstaken voor de vereniging uit te voeren. Hieronder kunt u aangeven waar uw voorkeur naar uit gaat. Bij voorkeur meerdere keuzes aankruisen.

* = verplicht