Beleid betalingsachterstanden

Ondanks dat voetbal één van de goedkoopste sporten in de regio is komt het helaas nog wel eens voor dat contributies niet worden voldaan.
Dat betekent voor een penningmeester ontzettend veel werk, zeker als er gestorneerd wordt of betalingen gewoon niet gedaan worden.

Vv Koudekerk wil de zaken binnen de vereniging goed op orde hebben.  Dit betekent een helder beleid over de omgang met betalingsachterstanden.
Met ingang van het seizoen 2018-2019 hebben wij een beleid opgesteld omtrent betalingsachterstanden waar wij als bestuur zeer strikt mee om zullen gaan.

Wij hebben het beleid gemakshalve voor alle leden op een rijtje gezet.

Klik hier voor het bestuursreglement betalingsachterstanden

Belangrijk om te weten :
Is er gestorneerd in het vorige seizoen dan zal de komende contributie niet op basis van automotische incasso zijn en is er ook geen betaling in 2 delen meer mogelijk. De gehele contributie moet dan voor 1 november betaald zijn. Niet betaald dan niet meer spelen en trainen.

Betalingsregelingen :
VV Koudekerk staat altijd open voor betalingsregelingen achter dient de persoon in kwestie ZELF contact op te nemen met de penningmeester om deze regelijk af te spreken.