Informatie nieuwe leden

Aanmelden
Heb je nog nooit gevoetbald of wil je graag komen voetballen bij v.v.Koudekerk, dan kan je altijd eerst  5 trainingen vrijblijvend meetrainen. Mail, bel of app Davy Rijnbeek (06-26138898, [email protected]) voor het maken van een trainingsafspraak. Geef hierbij de contactgegevens, naam van het kind en geboortedatum door.

Na de 5 trainingen geef je aan of voetbal wat voor je is. Het aanmeldingsformulier is op de site aanwezig (klik hier). Nadat het inschrijfformulier én SEPA-formulier is ingevuld, word je ingeschreven. Je kunt dan een week later wedstrijden gaan voetballen. Je betaalt contributie tot het einde van het seizoen

Hummelvoetbal
Als je 4 , 5 of 6 jaar oud bent , kan je mee doen met het Hummelvoetbal. Tijdens deze training leren de jongens en meisjes spelenderwijs voetballen. Neem je bidon, voetbalschoenen en trainingsspullen mee en laat je ouders zien hoeveel plezier je kan hebben in een uur. Tussendoor krijg je lekkere limonade zodat je bij kan komen van het voetballen. De trainingen vinden op zaterdag 10:30 uur op het trainingsveld plaats. Hummels spelen 2 á 3 keer per jaar een wedstrijd tegen een andere club. Hiervoor is wedstrijdkleding geregeld.

Wedstrijdkleding
Voor elk team is er een tenue geregeld.

Trainingen
De trainingen worden door ouders en/of v.v.k -jeugd gegeven. We streven ernaar om 2 trainingen per week per team te geven. Kijk op de team-pagina op welke dag(en) en hoe laat en hoe lang er getraind wordt. Bij afgelastingen wordt dit door de trainer(s) in de groepsapp doorgegeven. Is een speler, om welke reden dan ook, verhinderd of niet in staat een training te bezoeken, dan verwachten we dat er een tijdige afmelding plaatsvindt bij de trainer. We nodigen de ouders graag uit om eens een keer bij training te komen kijken

Teams
Elk team heeft zijn eigen trainer(s) en zijn eigen leider(s) De trainer en/of leider van een team zijn erg belangrijk. Zij communiceren wanneer en waar je moet voetballen en hoe laat je aanwezig moet zijn. Tevens bepalen zij de opstelling en de wissels. Iedereen doet dit vrijwillig, dus probeer elkaar zoveel mogelijk te helpen. Een groepsapp is vaak een handig communicatiemiddel voor ouders en spelers. De wedstrijden worden op zaterdag gespeeld. Soms worden wedstrijden doordeweeks in de avond ingehaald, maar dat is meer uitzondering dan regel.

Indeling team
Wij delen de kinderen naar leeftijd. Het kan voorkomen, dat je meetraint met een bepaald team, maar volgend seizoen toch in een ander team wordt ingedeeld. Deze indeling gebeurt door het jeugdbestuur op voorspraak van de trainers en de technische jeugdcommissie.