Koudekerk JO9-2 - Alkmania F4

3 september 2011 8:45

Martin de Leeuw

Zaterdag 2 september 2011

VVK F2 pakt de eerste punten!

Onder een stralende najaars zon betrad VVK f 2 als eerste VVK team het nieuwe kunstgras veld van onze club. Het veld ligt er prachtig bij en de bal rolt ook zo mooi over dit “nieuwe gras”.

Alkmania F 4 was onze tegenstander en had maar 7 spelers mee wat dus betekende dat wij de nodige wissels konden toepassen.

Na een aarzelend begin was het duidelijk VVK dat volop ten aanval trok en er waren dan ook menig doelpogingen van onze jongens en meisjes, echter we kregen de bal er niet in voor rust.

Na de limonadepauze trokken we nog feller naar het vijandelijk doel en na een mooie aanval over diverse schijven wist Quinevere met een mooi schot de Alkmania keeper te verschalken.

We waren door het dolle heen!!

Koudekerk rook de overwinning echter onze verdediging moest wel scherp blijven want de uitbraken van Alkmania waren zeer gevaarlijk maar met medewerking van de paal en het nodige geluk hielden we ons doel schoon, en wisten we zelfs na een lange drippel van Steven en een goed schot de 2e goal te maken in de slotfase en was de eerste overwinning een feit. Zo heeft de F2 de eerste punten binnengehaald voor VVK op het nieuwe veld.

Woensdag nog eens goed trainen( laten we eens doelschiet oefeningen doen!) en dan zaterdag op naar de volgende overwinning.

VVK F2 – Alkmania F4 2-0

Opstelling:

Dylan, Steven, Ole, Joelle, Milan, Justin, Owen, Quinevere, Tom, Emanuel en Daan

Groetjes

Jullie leiders