Activiteiten in deze categorie op 22 juni:

Familiedag / Slotdag

UPDATE | 25 april 2024

• Kom feesten tijdens het optreden van Helemaal Top en de DJ!
  • Voor de kinderen hebben o.a. schmink, glittertattoes en een springkussen
  • Ook qua eten kom je niks te kort: poffertjeskraam, pulled pork van de barbecue en saté

🎉 Kom en vier de Koudekerkse gezelligheid op onze jaarlijkse familiedag op 22 juni! 🎉

Doe mee met een dag vol plezier en vermaak voor jong en oud, want de hele familie is welkom! We hebben een geweldig programma in petto, gevuld met leuke activiteiten die zorgen voor onvergetelijke herinneringen.

Het Koudekerkse kampioenschap eierengooien staat natuurlijk op het programma, dus bereid je voor om je gooivaardigheden te laten zien en misschien zelfs de felbegeerde titel te winnen! Opgeven is al mogelijk bij Thamara Goudkuil of Uschi De Herdt

Blijf op de hoogte, want binnenkort maken we het volledige programma bekend. Maar één ding is zeker: het wordt een dag vol lachen, spelen en genieten van elkaars gezelschap. Mis het niet!

Zet 22 juni alvast in je agenda en we zien je graag op de familiedag van Koudekerk! 🎈

std.jpg

• 22 juni 2024 13:00 - 22 juni 2024 22:00