Bernardus E2 - Koudekerk JO11-2JM

Koudekerk JO11-2JM

E-Pupillen (voorjaar), E2, 6e klasse 04

26 maart 2011 9:00

De 7e wedstrijd in de voorjaarscompetitie is de derby tegen Bernardus.

Thuis hebben we ietwat geflatteerd met 6-2 gewonnen en we houden vandaag rekening met revanchegevoelens bij de Hazerswoudenaren.

We komen vrij snel op een 0-1 voorsprong via een doelput van Cedric na een fraaie assist van Koen.

De wedstrijd gaat redelijk gelijk op en Bernardus jaagt verbeten op de gelijkmaker. In de eerste helft raakt zowel Bernardus al VVK nog paal of lat; in ons geval is het Wessel die vanaf de rechterkant keihard op de buitenkant van de paal schiet.

Ondanks de groter wordende druk komen onze jongens de eerste helft zonder kleerscheuren door.

Ook het begin van de 2e helft gaat gelijk op, er zijn kansen over en weer. Gelukkig voor de onzen zijn wij wat gelukkiger in de afwerking: de 0-2 is wederom een doelpunt van Cedric, ditmaal na een zeer  mooie assist van Wessel.

Hierna breekt het verzet van Bernardus en kan Cedric nog 2 maal scoren: de 0-3 volgt na een assist van Koen en de 0-4 na een goede aktie vanaf de eigen helft van Joost.

Eindstand 0-4 en wederom 3 punten mee naar Koudekerk!

Extra complimenten vandaag voor onze verdediging bestaande uit Pim, Ian en Lars, met veel inzet en met alle macht werd de 0 gehouden! De eerste keer dat dit lukte in deze voorjaarscompetitie!