Goede vorm

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

De tweede wedstrijd van 2024 was tegen Woerden. Drie spelers van de JO13 kwamen ons versterken, zodat wij voldoende wissels zouden hebben i.v.m. wat blessure gevallen in ons team.
Vanaf het begin van de wedstrijd speelden wij in een hoog tempo met snelle bal verwerking. Regelmatig snelden wij naar het doel van de tegenstander. In de 12e minuut was het al raak en scoorden wij de 1-0. De hele eerste helft had Woerden nauwelijks iets in te brengen tegen ons snelle spel. Onze keeper had het niet heel druk in vergelijking met die van Woerden, die een paar zeer fraaie doelpunten om de oren kreeg. Bij het fluitsignaal voor de rust, stonden wij met maar liefst 6-0 voor.
De tweede helft ging eigenlijk hetzelfde, behalve dat de Woerdense doelman wat meer doelpogingen tegen hield en wij meer kansen misten! Wij wisten in de tweede helft maar één keer te scoren, waardoor uiteindelijk de einduitslag 7-0 was. Maar het had meer kunnen zijn.
Hoe dan ook, VVK JO14 zette weer een prima wedstrijd neer met goed spel. Wij hebben de competitie na de winterstop prima hervat en ik vind het team in een zeer "goede vorm". Ik hoop dat we dit vol kunnen houden, maar tot nu toe niets dan tevredenheid!