Vervolg Competitie

2481AN
WOUBRUGGE
tel. 0172-518754

Na een competitie pauze van twee weken, trapten we weer af voor het vervolg. We zijn niet van klasse veranderd en ook een aantal van onze vorige tegenstanders nemen nog steeds deel in onze poule. Een daarvan is Woubrugge JO14-1. Dat was vandaag onze eerste tegenstander.
Snel bleek dat we met een scheidsrechter te maken hadden die wel heel erg op zijn strepen ging staan. Ook bleek dat er moeilijk te discussiëren viel met de beste man.
De wedstrijd begon georganiseerd van onze kant en na 4 minuten stond het 0-1 door een solo van Meron. We waren aardig balvast en speelden redelijk goed over, waardoor Woubrugge nauwelijks aan de bal kwam en Mahmoud na 8 minuten speeltijd de 0-2 er in schoot. We waren iets te aanvallend bezig, waardoor we een counter van Woubrugge niet konden tegen houden. Hieruit wisten zij te scoren in de 13e minuut.
Gelukkig wisten we het hoofd koel te houden, ook al had de scheidsrechter redelijk invloed op de wedstrijd door zijn optreden. We bleven goed in balbezit en in de 17e minuut scoorde Meron weer! Het stond 1-3. Hij had de smaak te pakken met het vinden van de weg naar het doel, want twee minuten later schoot hij weer in het doel van de tegenstander.
Er kwamen meer en meer discussies over en weer en ook met de scheidsrechter, die wel heel erg zijn punt wilde maken bij iedereen. Dat werd wel een beetje vervelend en uit frustratie schoot Mahmoud de bal weg, terwijl hij in gesprek was met de arbiter. Deze was er niet van gediend en trok in de 34e minuut de gele kaart. Dat betekende dat we de eerste 10 minuten van de tweede helft met tien man moesten spelen. Gelukkig had dat geen nadelige gevolgen voor het spel en wisten we in de 41e minuut de voorsprong uit te breiden door weer een doelpunt van Meron. In de 45e minuut mochten we weer met 11 man op het veld staan en wisselde ik gelijk twee veldspelers.
We bleven best goed spelen en waren goed in de aanval, ondanks een aantal negatieve invloeden op de wedstrijd. In de 57e minuut scoorde Jaimy op zijn verjaardag een prachtige lob tegen onderkant lat. Helaas telde deze niet vanwege, waarschijnlijk, buiten spel. Koudekerk bleef goed doordrukken en door een assist van Jaimy, scoorde Levi de inmiddels
1-6. Tot het laatst bleven we de overhand houden en scoorde Meron in de 65e minuut de eindstand binnen. De wedstrijd eindigde in 1-7.