Doelsaldo

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Zaterdag 9 december speelden we de laatste wedstrijd voor de winterstop. Op dat moment stonden we 4e in de poule met een doelsaldo van 0. Daar wilden we iets aan veranderen en hopen op een hogere plek.
Nou, aan dat doelsaldo hebben we gewerkt! De wedstrijd verliep voornamelijk één kant op. Snelle balverwerking, snelle passes en snel naar het doel van Esto, onze tegenstander. De doelpunten vlogen er achter elkaar in. De tel was bijna niet bij te houden. Helaas dat twee slordigheidjes in de eerste helft zorgden voor een ruststand van maar liefst 9-2.
De tweede helft verliep niet heel anders, de ballen vlogen er weer achter elkaar in. Tot de laatste minuut hielden wij de wedstrijd in de hand. Helaas dat in die laatste minuut Esto nog wist te scoren. De einduitslag was uiteindelijk 19-3 voor VVK JO14. Klasse gespeeld! Het doelsaldo is zeker goed in de + gezet.