De winterstop in met winst en gezellig feestje!

Forum Sport MO20-1

Koudekerk MO20-1

16 december 2023 12:00

R. Koper

Sportpark 't Loo
Prins Bernhardlaan 242
2273BP
VOORBURG
tel. 070-3864302

Vandaag stond de laatste wedstrijd van Fase 2 op het programma. Na 2 behoorlijke nederlagen zaak om de schouders er weer onder te zetten en met een frisse, open blik het gras op te gaan. We moesten op een soort knolletuin, dus het eerste gemor was alweer te horen bij onze schone voetbalsters .. ieuw we worden vies hahaha. Moet zeggen, het was geen best veld. Waar we 2 weken geleden nog euforisch waren over het feit dat we voor het eerst sinds jaren een compleet fitte selectie hadden, waren het er vandaag maar max 14, waarvan 5 a 6 niet 100% fitte. Even kijken hoe dat op dit veld ging uitpakken, fingers crossed. De eerste 15min ging het redelijk gelijk op en waren we aan elkaar gewaagd. Daarna kreeg Forum Sport wel de overhand en waren zij voetballend beter. Met goed verdedigen en een paar knappe reddingen op doel, bleef het 0-0 bij rust. Na 20min zelf maar weer richting het veld getogen, omdat de scheidsrechter nergens te bekennen was. Die stond een balletje hoog te houden op de middenstip. Waar Forum Sport geëindigd was voor rust, gingen ze na de rust mee verder. Wij waren daarentegen iets feller uit de kleedkamer gekomen en na een 20min kregen we ook iets meer ruimte om een paar tegenaanvallen te doen. Bij een scrimmage na een ingooi legde Zoë de bal met een boogje achter de verdediging waarbij Fiene sneller was dan de verdediging. Na goed doorlopen, schoof ze hem keurig in de hoek en kwamen we 5min voor tijd ietwat onverdiend op 0-1 voor. En daar was ie weer .. "zolang het 0-0 blijft, krijg je altijd nog die ene kans!" .. en hoppa, de laatste wedstrijd voor de winterstop afgesloten met winst. Van harte meiden!

Een mooie aanloop naar vanavond. Ze hebben gezamenlijk een SinteKerst feest georganiseerd waarbij iedereen iets verzorgd; van de aankleding tot en met de gerechten die ze gaan eten. Daarnaast zijn er ook cadeaus voor elkaar geregeld. De ruimte is beschikbaar gesteld door één van de ouders, dank daarvoor. Jeffrey en ik zijn apetrots dat het team dit ook weer doet met elkaar buiten het voetballen om, zoals we dat wel vaker doen. Echt heel mooi om te zien!

Meiden, maak er een mooie avond van en nogmaals gefeliciteerd, veel plezier!

Allemaal fit worden tijdens de winterstop en we wensen iedereen fijne feestdagen en een mooie start van 2024!