Onterechte uitslag in 1e wedstrijd nw seizoen

Koudekerk MO20-1

Alphense Boys MO20-1 (9-tal)

2e klasse Zwaluwen Jeugd Reeks (1e fase) 02

2 september 2023 10:00

B. Nieuwenburg

Sportpark Gruttolaan
Gruttolaan 13
2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Vandaag stond de eerste wedstrijd van het nw seizoen op het programma in Fase 1 .. de oude bekerronde. Met mooi weer was het iets vroeger verzamelen dan normaal. De dames moesten individueel op de foto en daarna was de teamfoto aan de beurt.  We hebben 3 nw meiden verwelkomd; Tess, Fleur en Alycia!

In het vertrouwde 4-4-2 werd aangevangen en de wedstrijd kwam al snel onze kant op. We waren iets sterker, maar dit uitte zich niet in doelpunten. Er werd veel op het middenveld uitgevochten, maar echt grote kansen waren er van beide kanten niet. We schakelden door naar een 3-4-3 opstelling waardoor we nog sterker werden op het middenveld. Helaas door een vrije trap en een miscommunicatie bij onze 3 verdedigers stond het ineens 0-2. Maar dit zijn weer mooie leermomenten hoe het dan net niet moet. Daar zijn bekerwedstrijden voor. Op naar Floreant, nw kansen.

Joey, bedankt voor de wedstrijdfoto's die je hebt gemaakt, top!