Veteranen VVK35+1 pakken tweede overwinning op rij en schuiven op naar plek 3.

Koudekerk 35+1

Alphia 35+2

29 oktober 2022 12:00

B. Nieuwenburg

Sportpark Gruttolaan
Gruttolaan 13
2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN

Veteranen VVK35+1 pakken tweede overwinning op rij en schuiven op naar plek 3.

In de week dat de er in “democratisch” Binnen- en Buitenland de (nep)theorieën over de schuldvraag van de Russische inval in Oekraïne een nog grotere vlucht heeft genomen. Ik heb inmiddels zelfs vernomen dat ook de VVK Veteranen onder een vergrootglas liggen aangaande bovenstaande kwestie, mochten wij wederom thuis de strijd aanbinden met onze geloofsbroeders van Alphia-2.

Daar de 15de man opnieuw door werk verplichting afwezig was, moet ik het verslag dus opmaken via de diverse app-kanalen en geheim agenten van de VVK35+1 Veteranen, en ook via deze wegen is de waarheid maar moeilijk boven water te krijgen.

Na lang en veelvuldig hoor- en wederhoor heb ik, maar 100% zekerheid heb ik nog altijd niet, de eindscore en doelpunten makers binnen gekregen. Qua namen die als doelpunten makers binnen kwamen zouden we de 10 hebben gehaald.

Ook zijn er wat “alternatieve” beelden op internet opgedoken die naar mijn idee “Deep-Fake” moeten zijn, zo simpel Alphia 2x laten scoren kan toch niet waar zijn???

Ten einde dus maar het “officiële” kanaal van onze vereniging als leidraad genomen, en dan schijnen we inderdaad gewonnen te hebben met 3-2, na tot 2 maal op achterstand te hebben gestaan. De 15de man heeft die lijst zelf ingevoerd, dus daar kan geen twijfel over bestaand lijkt mij.

De eerste gelijkmaker kwam via een intikker van Mike (dus niet Michel tenzij Michael was bedoeld) > 1-1.

De tweede gelijkmaker kwam via een afgeweerde corner, vanaf links “blind” terug de 16 in van Alphia door Ard, en een heerlijke vliegende Robert met de kop > 2-2.

Daarna is er ergens de 3-2 gescoord en kreeg ik de naam Robert dan weer Michel, dan weer totaal geen response vanuit de Veteranen App. Maar MI5 (heb zo mijn kanalen) heeft mij dan verzekerd dat Mike (of Michael) dan de winnende heeft gemaakt. Hoe, wanneer, en op welke manier, geen idee. Dus > 3-2 Mike.

De plaats-grafiek heeft inmiddels hetzelfde verloop als de inflatie van ons kikkerlandje (al is dat bij deze temperaturen eveneens een paradox), van 11 naar 9 naar 6 naar 3!!!

Zou zeggen een mooi plekje, maar wie weet kunnen we nog iets opschuiven naar boven.

Volgende week dan tegen de koploper RCL-1 in Leiderdorp. Zo waar geen eenvoudige opgave, maar vol erop en dan gaan we het zien!!!

De 16de man.