Veteranen VVK35+1 op tandvlees naar gelijkspel.

Aarlanderveen 35+1

Koudekerk 35+1

... (schot)
Michel Duiker (intikker)
... (schot)

15 oktober 2022 14:30

A.G. Steenbergen

Sportpark Polderpark
Aarlanderveenseweg 1
2445AR
AARLANDERVEEN

Veteranen VVK35+1 op tandvlees naar gelijkspel.

In de week dat de Godenzonen uit onze hoofdstad door het “Zien en dan Sterven” Napoli naar alle kastjes van Het Duivelse Paradijs zijn gevoerd. En in de week dat UK- PM Liz Truss door alle U-turns van haar als een "Kwasi"-dronken sukkelaarster langs de oevers van de Thames verdwaald rond tjaffeld, mochten de Veteranen naar Aarlanderveen om de eerste punten van de competitie te gaan binnen halen.

Na een stilstand van 3 weken, en bij afwezigheid van een aantal sterkhouders, was er toch een meer dan volwaardig elftal voorradig.

De vorige 2 ontmoetingen tegen Aarlanderveen waren in 2-2 geëindigd, dit keer zou het anders moeten. Daar de 16de man afwezig was wegens werk zal deze bijdrage wat bondiger zijn.

De eerste 10 minuten was wat aftasten, met een licht overwicht van VVK. Na een goede 20 minuten was het ons slangenmens Dirk die door de verdediging van Aarlanderveen heen slingerde > 0-1 voor VVK.

In het verloop van de eerste helft bleef het toch wat aftasten en hield VVK redelijk eenvoudig stand, en zocht door snelle uitvallen naar een vergrote voorsprong. Ruststand bleef 0-1.

In de tweede helft hetzelfde beeld, maar dan in minuut 51 opeens komt Michel helemaal vrij voor de goal > 0-2.

Ondanks de mooie voorsprong was het gevoel dat de wedstrijd nog niet gespeeld was, en zo voelde dat ook voor Aarlanderveen. Die trokken met extra energie richting ons strafschopgebied, en helaas voor ons werd dit strijdplan beloond voor hen > 1-2.

Een heet laatst kwartiertje was aanstaande, en Koen wou de intenties van Aarlanderveen in de kiem smoren, maar kreeg als waardering voor zijn inzet een gele kaart van de scheids.

Dan maar weer de bussen uit de remise halen en voor de zestien geparkeerd, het oude strijdplan van voorgaande jaren!

Tot de 89 minuut leek dit strijdplan het te gaan redden, maar dan, toch weer net niet > 2-2. Toch een soort van 3 keer scheepsrecht, weer 2-2!!!

Laten we ons eerste punt toch maar even koesteren, we hebben de laatste plaats verlaten. Nu komend weekeinde de Veteranen van Boshuizen aan de kar binden, en we staan weer daar waar we de afgelopen jaren verbleven.

De 16de man.