Vroegevogel wedstrijd

VOORSCHOTEN

Voorschoten’ 97 Jo12-2- VVK Jo12-1
00795076-E3D0-4A47-A238-C82EF2637347.jpeg
In het holst van de nacht mochten we vanmorgen verzamelen, ik dacht altijd hoe ouder ze worden des te later ze gaan spelen.

Maar toen vanmorgen de wekker ging om in alle vroegte te vertrekken naar VVK en vervolgens naar Voorschoten (met natuurlijk het gaspedaal onderin) bleek dit alles slechts een illusie.

Nee ik ben totaal geen ochtend mens en net zoals zijn moeder heeft Joep in de vroege ochtend ook enorme moeite, maar voor je kind doe je alles ๐Ÿ˜‰.

Vorige week waren hier thuis de kansen minder goed ingeschat, maar de jongens wonnen van RCL.

Nu zijn de kansen beter ingeschat, maar ja soms is het dan juist wel hard werken.

Dit bleek ook zo te zijn, Voorschoten was fel.

Ook onze jongens waren fel en een schouderduwtje meer of minder maakte geloof ik niet uit vandaag, volgens Joep hoort het er toch echt allemaal bij.

Helaas missen we vandaag Teun, beterschap!

Dat betekend dus geen wissel, Jelte staat zoals altijd weer stabiel in het doel en de andere jongens staan op het veld.

Langs de lijn is de voltallige leiding weer aanwezig voor de nodige aanwijzingen en het ingezegende water ๐Ÿ˜‰.

Er wordt vandaag veel overgespeeld en zijn ze zoals altijd weer een team wat met de nodige communicatie een leuke wedstrijd speelt.

Voor de eerste time out zijn er een aantal kansen, die of net naast gaan of de keeper van Voorschoten heeft de bal.

Er is dan een luid oeh oeh oehhhhh te horen op links van mij, alsof er een uiltje aan het mee kijken is, de uil heeft zich meerdere keren laten horen (was gezellig Rene ๐Ÿ˜‰).

Ondanks dat het vroeg was hebben we wel gelachen met elkaar, maar goed terug naar de wedstrijd.

Na een aantal kansen schiet Lorenzo het eerste doelpunt erin vanaf een afstandje, dit gebeurde net voor de time out.

Even een slokje ingezegend water en ze kunnen weer, tot aan de rust werken de jongens hard en krijgen soms weer een kans.

Ook Voorschoten probeert om door te breken, maar achterin met Luca, Wessel en Joep komen ze er moeilijk door.

Na de rust schiet wederom Lorenzo hem erin en maakt het 0-2, maar vlak daarna schiet ook Voorschoten hem erin en maakt het 1-2.

Maar de koppies gaan niet hangen bij onze jongens en al snel maakt Devin het derde doelpunt voor VVK.

De bal gaat nog een aantal keer heen en weer als er tegen het einde nog een corner komt, Joep neemt deze en schiet de bal naar Devin, die hem op zijn beurt naar Wessel schiet en ja hoor Wessel maakt het 1-4.

Dit is tevens de eindstand van vandaag, goed gedaan jongens!

Met het terug lopen naar de kleedkamers vinden 2 andere ouders (van een ander team) het nodig bijna met elkaar op de vuist te gaan, ze maken in ieder geval een hoop kabaal erbij.

Zo maak je nog wat mee op de zaterdag ochtend, gelukkig stonden de jongens al in de kleedkamer en hebben hier niets van mee gekregen.

Met het gaspedaal weer onderin konden we op tijd weer richting huis, zo hebben we nog wat aan de dag๐Ÿ˜‰!