Paasweekend

2406LG
ALPHEN AAN DEN RIJN
tel. 0172-472770

In dit mooie Paasweekend stond de inhaalwedstrijd tegen de meisjes (zeg maar gerust meiden)van ARCMO11-1 gepland. Sven, Colin, Benjamin en onze keeper Haron afwezig vandaag. Gelukkig hoefde onze JO12 niet te spelen, dus na onderhandeling en het betalen van een behoorlijke huursom aan de leiders van de JO12, werden Jelte, Luca, Lorenza en Teun ingevlogen van hun vakantieadres.

De meiden van ARC stonden hun mannetje en het was een gelijk opgaande strijd. Het was toch ARC dat met een afstandsschot keeper Jelte wist te verrassen en dus stond de 1-0 op het scorebord. Er moest dus een schepje bovenop bij onze mannen. Leider Arjen was onze jongens al aan het koppelen aan de meisjes, later stond hij zelfs te roepen tegen onze jongens welke vrouw hoort bij jouw, keken wij nu naar een voetbalwedstrijd of was dit een datingprogramma? Ik dwaal nu af, terug naar het verslag. Het was Lorenzo die werkelijk met een prachtig afstandsschot de verdiende 1-1 maakte.
Dit was het startschot voor meer druk op de goal van ARC en het was dan ook Tieme die de 1-2 maakte. Voor rust werd het na een mooie aanval zelfs 1-3 door Dion, en dit was tevens de ruststand.

Vandaag moesten we het ook doen met 1 limonademoeder, namelijk Patricia.
In haar boodschappenmandje had ze ook de limonade voor de meiden van ARC meegenomen, wat erg gewaardeerd werd door de ouders van de tegenpartij. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Patricia een contract heeft aangeboden gekregen om limonademoeder bij ARC te worden, de eisen van haar zijn: Nancy ook een contract en allebei een vest met achterop de tekst limonademoeder en voorop hun naam, de onderhandelingen zijn nog gaande.

De limonade was goed gevallen bij de meiden en begonnen fel aan de 2e helft, en ze wisten al heel snel de aansluitingstreffer te scoren, 2-3. Onze jongens zijn niet gewend om tegen meisjes te voetballen, het leek wel of ze zich een soort inhielden, in tegenstelling tot de meiden van ARC die hier en daar wel wat tikkies uitdeelde aan onze jongens.

Over en weer nog wat kansjes, de grootste kans was voor de meiden, maar met kunst en vliegwerk wist Jelte een doelpunt te voorkomen.
De eindstand dus 2-3 voor onze jongens en de 3 punten mee in de tas naar Koudekerk. We willen Jelte, Luca, Lorenzo en Teun bedanken dat ze op hun vrije zaterdag de JO11-1 wilde versterken.

Het volgende verslag zal gemaakt worden door een van de ouders van onze topverdediger Tim.