Ongelukkig verlies J011

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Afgelopen zaterdag speelde de J011-1 thuis tegen ARC J011-3 op het mooie tijdstip van 10 uur. De mannen moesten om 9:30 uur verzamelen tot grote opluchting van de vader van Benjamin want de wekker hoefde niet zo vroeg gezet te worden.

Helaas ontbrak leider Joris die nog herstellende was van het welbekende virus wat ons al ruim 2 jaar bezig houdt. Zoon Sven was gelukkig wel hersteld en weer aanwezig deze ochtend. In de kleedkamer telde we het aantal spelers en dat waren er 8. Lekker geen wissel maar helaas onze van Persie was wel afwezig. Colin was getroffen door een ‘normaal’ griepvirus (dat kan gelukkig tegenwoordig ook weer) en kon helaas nog niet meedoen.

De eerste helt begon Koudekerk eigenlijk erg slap en was het te danken aan onze topkeeper Haron dat we met 0-0 de rust haalde. De kansenverhouding was zeker in het voordeel van ARC maar zij hadden de wind ook aardig mee letterlijk. De scheidsrechter vandaag was de aanvoerder later deze middag van ons eerste elftal Fabian Roosenbrand die de wedstrijd probleemloos tot een einde bracht.

Na een heerlijke kop limonade van de limo moeders Patricia en Nancy en een peptalk van Arjen begon de 2de helft en al gauw was het de vlugge rechtsbuiten van ARC die de 0-1 aantekende maar toen begonnen de problemen langs de kant…..opa Koos was afwezig omdat hij voor 1 dag verhuizer was geworden maar wie moest nu de tussenstand doorgeven aan de thuisblijvers?  Vader Patrick was ook gefeild door de griep begon al te miepen op de app waar de tussenstanden bleven maar goed bij 0-0 was er weinig door te geven. Gelukkig nam Patricia die al maanden in de leer was geweest bij opa Koos de taak over om het thuisfront van informatie te voorzien qua tussenstanden.

Al gauw mocht Patricia ook de 0-2 op de app zetten. Hierna was het Tieme die de spanning terugbracht in de wedstrijd door de 1-2 te scoren. Helaas verloren we knullig een duel op het middenveld waardoor ARC de 1-3 aantekende. Het werd wederom spannend want Tieme scoorde zijn 2de treffer waarna er een spannende eindfase kwam.

Koudekerk nam risico’s maar uiteindelijk scoorde ARC de 2-4. Een hele leuke pot voetbal met veel strijd en goed voetbal van beide kanten. Volgende week speciaal voor vader Martin spelen we om 13:00 uur uit bij Alphia.

De verslaggever van dienst kan niet aanwezig zijn maar die geeft de pen voor deze wedstrijd door aan Patrick Schellingerhout die u volgende week ongetwijfeld van een mooi verslag zal voorzien via de clubkanalen van de V.V. Koudekerk J011-1.