Koudekerk wint bij SJC met 0-5

Jan van Welie
Sander Schmand (afstandschot)
Sem van Aalst (penalty)
Mike van Velzen (intikker)

4e klasse A

5 maart 2022 16:00

D.G.C. van Dis

Sportpark SJC
Lageweg 6
2201TV
NOORDWIJK ZH

Opstelling Koudekerk 1

Op een zonnig doch koude bouwplaats in Noordwijk heeft Koudekerk goede zaken gedaan. Subtopper SJC werd in een boeiend duel uiteindelijk met 0-5 verslagen. In de laatste tien minuten voor rust zorgde Sander Schmand (afstandschot) en Sem van Aalst (vanaf de stip) voor een verdiende 0-2 voorsprong.

Na rust was het wachten op de 0-3, terwijl Koudekerk scherp moest blijven tijdens een aantal gevaarlijke counters van de thuisploeg. In de 78e minuut besliste Mike van Velzen de wedstrijd waarnaar Ruben van den Berg en wederom Mike van Velzen de uitslag bepaalde op 0-5.

Nu deze horde is genomen, kan de focus volledig op de burenstrijd met Bernardus.

Bekijk hier de foto's