Koudekerk J011-1 komt goed uit de winterstop

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

De dagen voor deze wedstrijd leek de app van de jeugdleiders wel op een app van een crisiscentrum. Van een mogelijke besmetting tot quarantaine tot positieve en gelukkig ook negatieve testen. Toen het vrijdagavond was bleek dat de volgende jongens beschikbaar waren Benjamin, Sven, Tim, Dion en Tieme.

Dat waren er nog 3 tekort maar gelukkig waren Devin, Wessel en Jack beschikbaar om de J011 te ondersteunen. Gelijk na de wedstrijd gingen Sven en Tieme samen met Jack weer naar Meerburg om daar de J010 te helpen zo konden toch nog veel wedstrijden gelukkig gespeeld worden.

Voor de winterstop verloor de J011 erg knullig met het minimale verschil van een doelpunt van Nieuwkoop uit. Vandaag tijd voor revanche er werd om 8.45 uur afgefloten door Arjen op echt gras namelijk op veld 2. Onze fanatieke supportersschare mochten ook weer massaal aanwezig zijn en deze was door thuis quarantaine wel met een derde geslonken. Gelukkig was de vroegere limonade man Gerrit de Wit ook aanwezig om te kijken bij zijn Koudekerkse jongens die hij nog van limonade voorzag toen zij nog in de hummels balde.

In een uiterst boeiend spelbeeld golfde het spel op en neer. Nieuwkoop kwam op 0-1 maar deze werd nog net voor de rust hersteld door Devin waardoor we met 1-1 de rust gingen opzoeken. In de rust werden de puntjes op de i gezet en een speciaal vermelding voor Jack die geleend was van de J010 die jaagde als een Erik Nevland in zijn beste jaren de verdediging van Nieuwkoop op. Jack zijn vader Arjan schijnt ook veel verstand van voetbal te hebben gezien zijn favoriete Nederlandse club waar deze Nevland voorheen speelde.

Koudekerk kwam al gauw via wederom Devin op voorsprong. Hierna drong Nieuwkoop wel aan maar de verdediging met keeper Benjamin en verdedigers Dion, Wessel en Tim stond als een huis. Moeder Nancy was vandaag de enige limonade moeder en had de bekers weer uitstekend gevuld in de rust.
De energie spatte er vanaf want hierna volgde als gauw 2x Sven waardoor het 4-1 stond.

Het slotakkoord kwam van de man van links Tieme die de eindstand bepaalde met een goed bekeken schot langs de keeper op 5-1. Een uitstekende start die hopelijk volgende week bij A.V.V. Alphen een goed vervolg gegeven kan worden.

Jack, Wessel en Devin bedankt voor het invallen!!!!