Veteranen maken RCL kampioen

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen de nummer 1 van de competitie RCL 1 op het programma.
RCL kon vandaag kampioen worden als zij van ons zouden winnen en hun directe concurrent aarlanderveen zou verliezen.
De Boys van Koudekerk zijn natuurlijk altijd bereidt om zo'n kampioensfeestje te verstoren of op zijn minst uit te stellen.
Zo begon deze toch wel beladen wedstrijd.
De spanning zat er bij RCL zeker op, want een uur voor de wedstrijd waren een aantal RCL spelers al met de warming up bezig. Wij hebben over het algemeen genoeg aan 10 minuten tegen een bal rossen en Cok Dorrepaal ff een paar warme handen bezorgen.
Zoals gezegd de spanning zat erop bij RCL en dat was te merken.
Uw 15e man was vandaag ook weer de klos want Speedy Gonzales had zijn zuid amerikaanse neef meegenomen. Deze dacht gelijk in de eerste minuut nr 15 te dollen, maar deze greep onverbiddelijk in met een stevige maar rechtvaardige tackle.
De start  van RCL was dus niet echt lekker ondanks dat wij onder druk gezet werden, maar dankzij de driedubbele bus en fantastisch keeperswerk van Cok Dorrepaal wisten we de  eerste helft de 0-0 te houden tot grote frustratie van de RCL spelers.
De 2e helft begonnen we vol goede moed met het doel deze stand te handhaven, maar helaas voor ons lukte dat niet en stonden we binnen 15 minuten met 0-3 achter.
Ondanks dat er voor ons toch een paar dotten van kansen ontstonden binnen de 16 meter van RCL, maar helaas Jurjen " Ronaldooooo"  ( niet die van PSV maar die dikke van het nationale braziliaanse team) Volmer kreeg ze er vandaag niet in.
Dus tot onze grote spijt klonken de kampioensliederen door de gang van de kleedkamers en begonnen wij maar snel aan de 3e helft.
Nog 2 wedstrijden te gaan mannen ( Nico ook nog ff volhouden ) Boshuijzen thuis en Aarlanderveen uit. Ik zeg 2x de sterkste opstelling, een driedubbele bus en 6 punten...................En oh ja de jaarlijkse BBQ is op 11 juni en in de tuin van de 15e man bij zijn nederige stulpje. Eten, bier drinken en gezellig ouwehoeren ๐Ÿ–๐Ÿบ๐Ÿ—๐Ÿท en 24.00 uur laatste ronde en om 00.30 uur allemaal opzouten๐Ÿ˜‹

De15e man