Veteranen moeten na spannende wedstrijd helaas de punten aan Woubrugge laten

Koudekerk 35+1

Woubrugge 35+1

26 maart 2022 12:00

G. de Jong

Sportpark Gruttolaan
Gruttolaan 13
2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN

Vandaag stond de streekderby tegen Woubrugge op de kalender.
Woubrugge inmiddels een veel beter team dan 2 jaar geleden staat 3e in de competitie. Uit werdt dan ook kansloos met 5-2 verloren en vandaag moest dat eigenlijk recht gezet worden.
De dubbele bus met chauffeur Adriaan Boer werdt maar weer eens achterin geparkeerd en dat pakte de eerste heelft eigenlijk best goed uit.
Woubrugge kwam er niet door heen en kreeg daardoor ook geen echte kansen.
Wij daar in tegen kregen zeker 3 kansen de eerste helft, maar ons spitse nduo was vandaag niet in vorm.
Er werdt hard gewerkt door de mannen, maar het leverde niet veel rendement op.
Dus uiteindelijk gingen we met een 0-0 stand rusten.
Na de rust een paar verse wissels erin en hopen dat we het naar onze kant konden trekken, maar helaas ook hier golden de oude voetbal wetten. Als jij niet scoort dan doet de tegenstander dit wel.
10 minuten voor het einde wist Woubrugge de 0-1 te maken en stonden we uiteindelijk met lege handen.
Dat was jammer want een punt was eigenlijk zeker verdient geweest, maar ja je krijgt niet altijd wat je verdient !!!

*****BREAKING NEWS *****

Na de wedstrijd was er toch ook nog goed nieuws te melden.
Peter van Asch pakt volgend jaar de keepers handschoenen op en gaat het doel van de veteranen verdedigen.
Ik heb nog even met zijn vrouw gesproken een ook die vond het een goed idee !
Lekker met de jongens buiten spelen als hij maar niet ging rennen zei ze nog, want dat is echt niet goed voor hem. Die malle ideeen over marathons gaan lopen enzo daar wilde ze liever van weg blijven.
Nou dat kwam dan goed uit zei ik tegen haar.
Dus Peet met de volledige steun van je ega van harte welkom jongen ! Lekker keepen en daarna bieren met de maten, wat wil je nog meer op zaterdag middag.
De 15e man