But wedstrijd op een but veld

LFC Leidse Footbal Club) 35+1

Koudekerk 35+1

Michel Duiker (kopbal)

16 oktober 2021 14:00

R.H. Sandvliet

Sportpark Boshuizerkade
Boshuizerkade 96 F
2321TX
LEIDEN
tel. 071-5725017

Vandaag gingen we vol goede moed richting de Boshuizerkade in Leiden voor een potje voetbal tegen onze oude vrienden van FC Boshuizen ( voorheen Leiden) .
Het zonnetje scheen zowaar en de kunstgrasmat lag er fantastisch bij. Wat wil je nog meer denk je dan. Over ons gemankeerde elftal is inmiddels genoeg geschreven dus ook vandaag stonden we weer met 13 top fitte mannen aan de start.
De gemiddelde tegenstander zag er vandaag redelijk doorvoed uit met hier en daar een extra kilootje, maar ik moet eerlijk zeggen dat deze mannen het tikkie takkie voetbal uitstekend beheersen en we stonden dan ook al snel met een nulletje of drie achter.
Nou ja denk je dan vooruit het is lekker voetbal weer, geniet er maar van.
Maar dat vond ik deze dag toch lastig.
Ik kan die ene wedstrijd van een paar jaar geleden niet helemaal uit mn hoofd krijgen zeg maar.....dus dan wil je toch meer dan achter de feiten aanlopen., dan wil je toch het een en ander recht zetten. Niet ???
Dat zat er vandaag echter niet in.
Het is dat Michel Duiker z,n 123e kans benutte en daarmede de eer redde, want verder was er niet veel te behalen vandaag.
Ik zelf heb nog geprobeerd om in de 2e helft de vriendschapsbanden met "gekke"  Evert aan te halen, maar ook dat lukte niet erg. Evert weigerde te lopen met de bal en ja dan kan je niet echt een duel aangaan !
Na afloop strompelden we met z,n alle van het veld af. Zere knieen, zere rug, zere enkels en zere liezen. Leve het kunstgras !
Maar goed toen ook de douches het in onze kleedkamer niet deden was ik er eigenlijk wel klaar mee voor vandaag.
Gauw vergeten, streep eronder en op naar onze eerste overwinning in de competitie !
Even voor de statistieken we staan onderaan de lijst. Lager kan niet. Zelfs Haz Boys staat hoger op de lijst dus we hebben de komende weken wat te doen mannen.

De 15e man.