Veteranen verliezen eerste competitiewedstrijd van Alphia

Koudekerk 35+1

Alphia 35+2

25 september 2021 12:00

G. de Jong

Sportpark Gruttolaan
Gruttolaan 13
2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Vandaag stond de eerste competitie wedstrijd in het na oorlogse corona seizoen op het programma.
Met een wederom zeer gemankeerd elftal, maar wel met goede moed werdt in een mager zonnetje gestart met de wedstrijd.
De grote gele kanarie mocht vandaag niet uit zijn kooi, dus moest de man die op alle posities in het veld kan spelen, Bart Nieuwenburg de honneurs waarnemen.
Ik weet natuurlijk niet of het aan de keepershandschoenen lag, want uw 15e man was er vandaag niet bij, maar feit is dat Bart er toch een paar 💯om de oren heeft gekregen .
Ook van de eigen mannen.....dus ja om nou te zeggen dat Bart voor keppen in de wieg gelegd is ????
Met doelpunten van Michel, Ed ( zal wel een penalty geweest zijn 🤪) en Koen ( tikkie terug) is in ieder geval de eer gered.
Uiteindelijk is er naar ik begrepen heb strijd geleverd, zijn er bloed, zweet en tranen achtergebleven op het veld , zitten de mouwen nog opgestroopt in de was en waren de schoenen stuk gespeeld.
Dus kon de het hele elftal met opgeheven hoofd huiswaarts keren ( of ben ik nu iets te optimistisch 😛)  om vol overgave de 3e helft te vieren .
Nou Mannen we gaan het as zaterdag tegen RCL gewoon weer lekker opnieuw proberen en als alle gemankeerde ster spelers weer terug zijn gaan we punten pakken !

De niet aanwezige 15e man.

PS er zijn voor de het 2e deel van het seizoen nog 3 vacatures te weten :
1. Penningmeester
2. Diskjockey
3. Lul verhalen schrijver en doelpunten registreerder
Dus.........wie zich geroepen voelt kan rekenen op een fantastische overdracht, alle eer en dank van het elftal en eeuwige roem in de analen van de club !