Zuur verlies bij Hazerwoudse Boys

18 december 2021 12:00

Anoniem

Sportpark Hazerswoudse Boys

Vandaag stond de inhaal wedstrijd tegen Haz. Boys op het programma.
De laatste wedstrijd voor de winterstop en misschien wel van het hele seizoen,๐Ÿ˜ฉ gezien het corona gedoe.
Maar goed ondanks het mistroostige weer en het zware klei (hoofdveld) hadden we er zin in. 16 man in de selectie ( ongehoord voor dit seizoen ) allemaal top fit....denk ik en martijn van Bostelen als gast motor op het middenveld.
Na de fatrap gebeurde er iets heel bijzonders, binnen 1 minuut na de aftrap wist Michel Duiker al te scoren met een fraaie curve bal โšฝen stonden we al met 0-1 voor.
Ongekend en nog nooit eerder gebeurt in de historie van de veteranen zover ik weet.
Dus iedereen dacht kat ๐Ÿฑin het bakkie.......Wat er daarna gebeurde is eigenlijk met geen pen te beschrijven, duels verliezen, miscommunicatie en slechte passing.
Met als gevolg dat de Boys al snel op 1-1 en vervolgens op 2-1 kwamen.
In de rust werdt de toverdoos ๐ŸŽ‰te voorschijn gehaald om met een creatieve opstelling het tij te keren.
Dit pakte echter rampzalig uit en er was behalve nog een kop doelpunt van Michel Duiker niets positiefs meer te melden over de 2e helft.
Het gevolg was dat we met 2-6 ( en daar kwamen we eigenlijk nog goed mee weg !) afdropen  naar de kleedkamer. Alwaar ons een sportief gebaar van de Boys op stond te wachten in de vorm van een enorme schaal mini snacks. ๐Ÿ—Mannen dat wordt zeer gewaardeerd en bedankt zou ik zeggen ๐Ÿ˜ƒ.
Gelukkig was onze voorlopig laatste 3e helft toch ook wel weer gezellig en stroomde het gerstenat nog lang en overvloedig.๐Ÿบ๐Ÿป I
k wil graag eindigen met jullie allemaal Fijne Feestdagen  en een gelukkig, maar vooral gezond 2022 toe te wensen !

โœ‹ De 15e man ๐Ÿฅ‚