Veteranen pakken dit jaar geen punten bij ARC

Koudekerk 35+1

ARC 35+1

Ard Potman (schot)

27 november 2021 12:00

G. de Jong

Sportpark Gruttolaan
Gruttolaan 13
2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN

Vandaag stond de derby tegen ARC op het programma.
Een altijd beladen wedstrijd waarbij de zwager van Hakkie altijd wel een hoofdrol op eist.
Ook vandaag liet hij zich weer niet onbetuigd, maar daar kom ik later nog op terug.
Vanaf het begin waren beide teams aan elkaar gewaagd.
Verdedigend  stond het vrij goed bij ons, maar ook vandaag had de voorhoede moeite met doelpunten maken.
Dan weet je meestal wel wat er gebeurt conform de voetbal wetten en na ongeveer 20 minuten scoorde ARC de 0-1.
De zwager van Hakkie was inmiddels lekker aan het bakkeleien met Ed Verbree die uiteraard niet te beroerd was om nog wat olie op het vuur te gooien. resultaat een zwager van Hakkie die daarna geen fatsoenlijke bal meer raakte 😁.
Met deze 0-1 achterstand gingen we de rust in.
Na de rust deden wij er nog maar eens een schepje bovenop en uiteindelijk was het good old Ard Potman die de voorhoede liet zien hoe moest door de bal tegen de touwen van ARC te schieten. 1-1 en alle kansen lagen weer open.
Het leek uiteindelijk een echte 1-1 wedstrijd te worden toen ARC met een flinke dosis geluk toch de 1-2 wist te maken.
Wij balen maar ja de wedstrijd was gelopen en de punten gingen mee naar Alphen aan den Rijn of all places. Uiteraard hadden wij gehoopt om voor de winterstop toch nog wat punten te pakken, maar door Corona en gebrek aan fitte spelers moesten we de laatste 2 wedstrijden verplaatsen.

Rest mij verder niets dan jullie fijn Kerstdagen en een gelukkig Nieuw Jaar te wensen en........oh ja i mogelijk slecht nieuws maar ik maak het seizoen toch maar ff af🤬

De 15e man