Koploper na zwaarbevochten winst bij VEP.

VEP MO17-1

Koudekerk MO17-1

Zoƫ te Wechel (afstandschot)

16 oktober 2021 15:00

A.C.J. Koers

Sportpark Cromwijck
Waardsedijk 25
3448HV
WOERDEN
tel. 0348-412636

Vandaag de late uitwedstrijd bij VEP in Woerden. Onze tegenstander zag er fysiek sterk uit dus de mouwen konden worden opgestroopt. Met 2 afwezigen en een drietal niet fitte wissels was het sowieso maar de vraag of onze toppers het 80 minuten zouden volhouden.  Na een kleine peptalk startten ze in ieder geval goed. Er werd goed geknokt en met een mooie aanval waarop getraind is, werd er gescoord, prachtig! Ze gingen goed door en uit een standaard situatie vlak voor rust, viel de prachtige 0-2 uit een corner. Met kei en keihard werken voor elkaar in de tweede helft waren ze blij met het eindsignaal en waren de drie punten voor ons. Al is het mss maar tijdelijk, deze week staan onze toppers in ieder geval als nummer 1 bovenaan de ranglijst.  Gefeliciteerd meiden!