jo11-2 tegen de koploper

SJZ JO11-1

6 april 2019 8:30

o15-2 speler

Vandaag moesten we tegen de koploper en wat waren de mannen gespannen.
De zinnen oh die zijn echt sterk en winnen alles kwam voorbij bij onze mannen.
We hopen dat ze na  vandaag hebben geleerd dat je eerst je wedstrijd moet spelen en dan pas mag oordelen.
Ids was er vandaag niet bij maar Fiene kwam ons versterken!
Vol goeie(nou ja beetje dan) moed gingen ze er tegenaan.
Al in de eerste minuut had Manu kans op de 1-0 maar helaas net naast.
Wat zijn jullie goed bezig lekker fel goed om je heen kijken niet doelloos de bal wegschieten Top.
Mels krijgt de bal en kan vervolgens langs de lijn richting het doel lopen en schiet............... Gaar net over.
Na 10 minuten is het Sjz die op het doel kan schieten maar daar hebben we Thijs en die tikt hem er mooi uit.
Corner Sjz maar niks aan de hand.
Time out, ff praten het gaat goed mannen ga zo door, nog een paar kleine tips en daar gaan ze weer.
Goh wat is de wedstrijd spannend.
De kansen gaan op en neer!!!
Weer een mooi schot van Sjz maar weer Thijs die hem weer te pakken.
Tot de rust bleef het 0-0
Helaas na de rust waren de mannen denk een beetje moe en konden er niet meer zo hard voor gaan als in de eerste helft en dat nekt ons dan meestal.
Sjz heeft 2 doelpunten gemaakt in de tweede helft waardoor de eindstand 0-2 is geworden.
Mannen en vrouw ben wel erg trots op jullie! van te voren roepen oh die zijn echt goed blabla bla en uiteindelijk viel het best mee!
Tuurlijk ze waren wat sterker maar ook tegen zulke tems moeten we knokken! En wat hebben jullie je best gedaan, geen koppen laten hangen en gewoon doorgegegaan!
Ook jij Fiene wat heb jij je best gedaan en ff laten zien dat je goed mee kan met de mannen!!
Op naar een volgende keer!!!
Toppers tot volgende week!!!