JO11-2 thuis tegen Voorschoten

Voorschoten`97 JO11-5

9 maart 2019 8:30

Sem van Aalst

Vandaag mochten wij wederom thuis en dit keer tegen Voorschoten om 8:30 uur.
Helaas vandaag zonder trainer Jarno maar wel met Stan.
Ook moesten we het vandaag zonder wissels doen want Manu is geblesseerd en deed niet mee.
Na een goeie warming up was het even wachten op een scheids maar toen konden we toch eindelijk beginnen!
Al snel gingen onze mannen in de aanval , Geordy nam de bal mee en gaf deze mooi voor aan Joel, helaas was zijn been net te kort en ging deze voorlangs het doel!
Komaan mannen lekker bezig ga zo door!!!
Al snel kwam daar dan toch de 1-0, Joe gaf de bal aan Jesse die hem op zijn beurt mooi aan Geordy gaf die scoorde!!! 1-0
3 minuten voor de rust nam Mels de bal helemaal mee naar voor en ging er zelf voor, helaas net voor langs het doel ,Jammer Mels was een mooie actie.
Mick en Ids kregen het achter af en toe best druk, Jesse heeft ook de nodige actie's gemaakt zodat Voorschoten er niet langs kon komen
Na ongeveer 25 minuten spelen kreeg Geordy de kans mooi voor te geven op Joel, die kon hem er mooi intikken!! 2-0
Helaas kwam toen door een lullig balletje de 2-1
Nog net voor rust kreeg Joel de kans en schoot de 3-1 erin!!! lekker mannen en nu ff aan de limo!!!!
Na de rust hadden we wind tegen en dat was te merken ook bij Voorschoten want die konden hier van profiteren!
In het eerste stuk gebeurde er verder niet veel spannends. In de time out werd wel aangegeven dat de mannen feller moeten zijn, praten met elkaar  en ons eigen spel spelen!!
Komaan mannen dit gaan we echt niet uit handen geven!!!
Na ongeveer 50 minuten spelen was daar de 4-1 in de maak!! Joel gaat alleen op de keeper af maar die houdt de bal tegen, gelukkig was Geordy meegelopen en kon zo de 4-1 er in tikken!!!
Toen waren de mannen moe, zonder wissels is het dan toch wel pittig!! Je zag ze verzwakken en minder fel erin gaan!
Voorschoten profiteerde daarvan en maakte in 2 minuten tijd de 4-3
De scheids riep nog 1 minuut en toen ging er wel een knop om van dit gaan we niet verliezen!!!!
Voorschoten kreeg zelfs nog een vrije trap maar gelukkig tikte Thijs hem weg en Ids schoot hem vol naar de andere kant waar Joel stond! Helaas kwam er geen doelpunt meer uit voort maar jullie hebben het ook niet meer weg gegeven!!!
Mannen trots op jullie, echt gevochten en het niet weggegeven ondanks jullie wel een beetje op waren aan het einde!!!!
Volgende week mogen we weer een keertje uit voetballen! tot volgende week!!!!