VVKjo11-2 - Alphia jo11-1

Alphia JO11-1

29 september 2018 8:30

Thom Westdijk

Vandaag moesten wij thuis tegen Alphia jo11-1.
We hadden al gezien dat ze dik van Bernardus hadden gewonnen waar wij dik van hebben verloren.
Dus we wisten al dat het zwaar zou worden.
Helaas moesten we het ook nog eens zonder wissels doen want Mick was ziek.
Ook Stan liet het afweten dus stond Jarno er alleen voor vandaag!
De tegenstanders waren 2e jaars en redelijk groot maar goed dat zegt niet altijd alles.
Helaas voor onze mannen werden ze echt compleet weggespeeld maar we hebben tot het einde geknokt en voor elke bal gegaan.
We wilde zo graag 1 doelpuntje maken maar ook dat zat er niet in vandaag.
Thijs wat heb jij goed gekeept, misschien zegt de uitslag wat anders maar alsnog heb je aardig wat ballen uit je doel weten te houden.
We hadden wel wat kansen maar helaas werden we elke keer als we in de buurt van het doel kwamen gewoon met een duw of een zet neergehaald.
Dit tot ergenis aan toe bij de mannen maar ja wat doe je eraan.
Kan verder weing over de wedstrijd zeggen alleen nog maar een keer benadrukken dat jullie echt toppertjes zijn en geknokt hebben tot de laatste seconde.
Ik en Jarno zijn echt zo trots op jullie, dit is de instelling gewoon doorgaan ook al weet je dat je het niet kan winnen.
Toppertjes