Jo11-2 vs Bernardus jo11-1 erg spannend!!!

Koudekerk JO11-2JM

Bernardus JO11-1

... (vrije trap)

27 oktober 2018 8:30

o15-2 speler

Vandaag 8:30 uur moesten wij weer aantreden op eigen grond tegen Bernardus.
Hier hebben we met de beker 10-2 van verloren dus we hadden wat goed te maken.
Maandag goed gesprek met de trainers gehad dat jullie beter kunnen en dat vanaf nu af aan ook gaan laten zien.
8:00 uur warm aangekleed het veld op voor de warming-up.
Iedereen was een beetje gespannen want we gingen toch echt niet weer zo dik verliezen.
Het eerste kwartier ging erg goed, iedereen begreep wat er verlangd werd van hem en jullie gingen echt vol voor de bal.
De eerste time out kwam er aan we stonden nog op 0-0 wat erg goed was, maar met het spel wat wij nu speelde moest er gewoon een doelpunt komen.
En ja hoor na de time out was het hele team er klaar voor, de bal kwam met mooi samenspel van achter bij Geordy terecht die samen met Joel de spelers van Bernardus voorbij gingen.
Hop nog een tikje van Geordy naar Joel en die kon gaan scoren, en hoe!!!!! Met een panna doelpunt stonden we 1-0 voor.
Wow iedereen zwaar uit hun dak van de tribune hoorde we ze allemaal onwijs juichen!!!!!
Maar dan moet je nog 42 minuten en dan wordt het knokken om het niet weg te geven.
In de 25 ste minuut kreeg Bernardus een vrije trap maar wij hebben Thijs en wat hield hij hem er mooi uit!!! echt klasse Thijssie.
De corner die Bernardus kreeg ging net voorlangs, oef!
Helaas kreeg Bernardus net voor rust nog een vrije trap(die niet zat) maar doordat een speler van Bernardus heel hard riep hij zat hij zat, twijfelde de scheids een beetje maar gaf alsnog het doelpunt aan Bernardus.
De mannen iets wat teleurgesteld de kleedkamers in 1-1
Na de rust hebben ze echt nog zo hard geknokt om in ieder geval dat ene punt wat ze nu hadden niet weg te geven.
Wij kregen nog een vrije trap die Geordy fraai in de kruising probeerde te schieten maar Bernardus had een lange keeper die hem er wel met moeite er uit haalde.
Bernardus heeft ook nog aardig wat kansen gehad maar door onze verdedigers en onze top keeper bleef het gelukkig op 1-1
Mannen wat zijn wij super trots op jullie, zo goed laten zien dat jullie echt niet onder doen aan Bernardus.
Na het douche hebben jullie een welverdiend patatje en drinken gekregen van Stan en Jarno.
Echt mannen houd dit vol en blijf geloven in jullie zelf want je ziet jullie kunnen het!!!!!
Nou nog een keer dan, mannen wij zijn zo trots op jullie, toppertjes!!!