spannende wedstrijd voor de jo9-1

Koudekerk JO9-1

BSC '68 JO9-1

... (schot)
Geordy De Herdt (vrije trap)

26 mei 2018 8:45

Roy Dorrepaal

Vandaag mochten we nog een keer tegen Bsc, wij hebben daar in 2017 ook een keer tegen gespeeld en 5-4 verloren.
Moet er wel bij zeggen dat wij vorige keer onze keeper Thijs moesten missen en dus geen vaste keeper hadden.
Vandaag dus de kans om te laten zien dat wij ook van Bsc konden winnen.
We starten met alle 7 spelers dus komop mannen laten zien wat we kunnen.
De eerste helft ging voor Bsc echt helemaal top. Onze mannen hadden niet echt inzet en de koppies gingen een beetje hangen toen het in de 19 e minuut al 0-4 stond.
Gelukkig gingen we net aan de rust in met 1-4 door een doelpunt van Geordy
De mannen hebben in de rust denk een aardige preek gehad en ze stonden dan ook met een andere instelling de 2e helft in het veld.
in de 23 ste minuut werd het 2-4 door erg goed voorwerk van Rayan kon Geordy de bal er intikken.
Net voor de laatste time out was het Geordy die de 3-4 er wist in te schieten door een mooi afstandsschot.
Nu werden we allemaal een beetje zenuwachtig want ja 0-4 achter staan en met nog tien minuten te spelen stonden we op 3-4 het kon dus wel.
In de 38ste minuut was het Rayan die vanuit een corner de bal super kreeg voor gegeven en de bal er super mooi kon inkoppen.
Hoppa 4-4
Jarno had tril handen van de zenuwen Stan had het ook niet meer en alle ouders waren lekker fanatiek aan het mee doen.
We hadden nog 2 minuten pffff
Net voor tijd werd Jesse echt hard onderuit gehaald en dus een vrije trap voor ons.
Geordy ging hem nemen! tis dat ik hier geen filmpje bij kan plaatsten maar jongens wat een vrije trap was dat!
Geordy nam een aanloop en echt vol en hard in de linker kruising, iedereen ging helemaal los.
Wat een instelling mannen, 0-4 achter staan en gewoon 5-4 winnen.
Ik ben echt super trots op jullie, dit was jullie laatste competiewedstrijd samen en jullie hebben hier laten zien dat jullie gewoon toppers zijn.
Ieder zijn goeie kanten en vandaag hebben jullie die laten zien.
Ter afsluiting hebben jullie lekker wat te drinken gehad en een ijsje gegeten want dat hadden jullie zeker verdient!
Mannen super bedankt voor dit mooie en leuke seizoen met top wedstrijden en met wat mindere wedstrijden, geen gezeur onderling en geen gezeur als iemand een fout maakte.
Ik hoop dat jullie allemaal volgend seizoen er net zo tegenaan gaan als dit seizoen.
Ouders bedankt voor het leuke gezellige seizoen, we hebben nog twee toernooien te gaan en dan gaan we nog ff lekker ons uitje plannen van de voetvolley en dan zit het seizoen er weer op!
Vergeet jullie niet in te schrijven voor het sportweekend en ik hoop dat iedereen aanwezig is op de slotdag!
Toppers bedankt ben zo trots op jullie!!!!