jo9-1 na koningsdag vroeg uit op Esto

ESTO JO9-1

Koudekerk JO9-1

28 april 2018 8:30

Vandaag moesten we uit op  Esto en wel om 8:30 uur.
Na koningsdag was dit voor de ouders maar ook voor de kinderen best vroeg.
Op het veld ging het redelijk gelijk op en dat zag je ook want pas na 10 minuten werd er gescoord.
Thijs gaf een hele mooie bal op Rayan die hem mooi voor kon geven aan Joel Hoppa 0-1
Na de time-out was het Rayan die een bal vanaf de zijlijn nam en mooi voor gaf op Geordy Hoppa 0-2
Nog net voor de rust was het Esto die de 1-2 maakte
Na de Rust was het weer Rayan die mooi voor gaf op Geordy en daar was de 1-3
In de daarop volgende minuten was het Esto die de stand op gelijke hoogte wist te brengen 3-3
Nog net voor de laatste time-out was het Jesse die mooi voor gaf op Joel en we gingen met 3-4 de time-out in.
Helaas was het toen een beetje op voor de mannen(toch te laat naar bed gegaan) Esto wist in de laatste 10 minuten de stand op 5-4 te brengen.
Mannen echt top was het vandaag niet maar ik denk dat jullie een beetje last hadden van de dag ervoor.
Geeft niet kan gebeuren volgende wedstrijd gaan we weer knallen!!!!