Wederom dikke winst voor onze jo9-1

Onder 9, JO9-1, 3e klasse 7

11 november 2017 8:45

o19 speler

Zaterdag 8 uur verzamelen kwart voor negen spelen!
Onze mannen waren er weer klaar voor.
Onze 1e wissel was Ids, die had er al een zware ochtend schaatsen opzitten dus die mocht ff uitrusten.
In de eerste paar minuten hadden Mick en Jesse het een soort van druk, de tegenstander was lekker bezig.
Maar in de 4e minuut was het dan raak voor onze mannen.
Geordy gaf voor en Rayan schoot lekker hard binnen! Ook de 2-0 komt op naam van Rayan die met een mooi afstandsschot de bal in de netten schoot.
Kijk zo kennen we de mannen weer en nu gingen wij ff laten zien wie vvk is!!
Geordy mocht een bal vanaf de zijlijn nemen en gaf deze wederom mooi voor op Rayan die hem dit keer met het hoofd super goed binnen tikte!
De 4-0 hing ook in de lucht en die zetten wij op naam van Joel die met een mooie solo de bal erin schoot.
Het ging de mannen vandaag wel erg makkelijk af, de 5-0 komt wederom op naam van Rayan die hem van een afstand er weer mooi in schoot.
De 6-0 heeft Rayan mooi opgezet en schoot de bal vol op de keeper,deze werd tegen gehouden en Geordy zag de kans om de bal als nog in het doel te schieten. Hoppa mannen 6-0
De 7-0 was wel grappig. De bal kwam volgens toeschouwers achter de lijn bij het doel dus corner zou je denken alleen een ouder van rijnsburg tikte de bal weer het veld in en die kwam bij Geordy, die hem er vervolgens inschoot!Niemand had het nog over een corner weet ook niet of iedereen het in de gaten had maar goed!
Na de rust gingen de mannen er weer tegenaan, ze hadden de smaak te pakken en er zouden nog wat doelpunten gaan vallen.
En ja hoor al snel ging Joel het veld over ,alleen en scoorde zo de 8-0!
in de 25 ste minuut was het Jesse die mooi voor gaf op Geordy die hem over de keeper heen schoot Hoppa mannen 9-0
Nu moest de 10 ook wel gaan vallen en Thijs ging zijn doel helemaal schoon houden.
De 10-0 komt wederom op naam van Joel die hem vanaf een afstand er zo inschoot.
Thijs had nog wel een paar keer een redding moeten doen en bij de laatste schoot hij hem mooi uit naar Geordy die hem vervolgens
zo in het doel kon schieten bij Rijnburg.
Top mannen 11-0 maar voor de mannen nog niet genoeg en in de laatste minuut was het nogmaals Geordy die hem vanaf een afstand er in wist te schieten!!!!
Weer super gedaan allemaal en Thijs super trots op jou je hebt je doel inclusief penalty's schoon weten te houden!!
Volgende week moeten we vroeg naar RCL, voor Geordy een leuke wedstrijd tegen een van zijn beste maatjes!
Succes mannen tot zaterdag en boekjes niet vergeten!!!