jo9-1 wint weer met dikke cijfers

Onder 9, JO9-1, 3e klasse 7

14 oktober 2017 8:45

o17 speler

Vandaag kregen wij Zoetermeer Fc op bezoek, vandaag zonder Mick (die is lekker op vakantie) verder was iedereen aanwezig.
We gingen er weer voor om te winnen!
Al snel was het Zoetermeer die goed druk wist te zetten en gelijk ons doel op zocht, maar wij hebben Thijs daar staan en die had in de eerste minuut al een goeie redding.
Gelijk werden wij wakker geschud en gingen wij er even goed tegen aan!
Daar kwam Rayan met een mooie actie op het doel maar de keeper hield deze mooi tegen, Ids kon daar op inspelen en schoot helaas net voor langs!
In de 5e minuut was het dan zo ver en kon het voor ons beginnen, Ids dribbelde de bal in op Rayan die hem mooi voor gaf aan Joel en ja hoor daar was de 1-0
Niet heel veel later kreeg Geordy een corner die Rayan mooi kon binnen tikken, hoppa 2-0 ,zo gingen we de time out in.
De 3-0 zat in de lucht en daar was Geordy met een corner die hij zelf er in schoot 3-0
De 4-0 komt wederom op naam van Rayan uit een corner van Geordy.
Helaas viel daar de 4-1 en zo gingen we de rust in.
Na de rust gingen we weer op het zelfde niveau verder, Geordy schoot vanaf de zijlijn de bal er in 1 x in, super mooi doelpunt maar deze werd afgekeurd omdat dit niet mocht, hij kreeg een herkansing maar helaas.
Al snel daarna kreeg hij een corner en Geordy zou Geordy niet zijn als deze erin moest aangezien de vorige werd afgekeurd!
En ja hoor kleine indribbel en hij schoot hem vol het doel in. 5-1
Ids en Thijs hadden niet heel veel te doen dus Ids kon iets meer mee naar het midden om toch een beetje de bal te krijgen.
Als snel was het weer Joel die van een mooie afstand wist te scoren 6-1
De 7-1 kwam er snel aan na een mooie voorzet van Geordy op Joel die hem er zo kon intikken.
Rayan had al te lang niet gescoord en die schoot ff van een mooie afstand de bal vol in het doel hop 8-1
Geordy mag de 9-1 op zijn naam zetten die hij met eerlijk is eerlijk een mooie panna doelpunt wist te scoren.
lang voor ons doen werd er even niet gescoord, het was al 5 minuten geleden dat er wat gebeurde op het veld.
In de 37 ste minuut kregen wij weer een corner deze nam Geordy en Jesse kon deze mooi intikken 10-1
Rayan vond de cijfers nog niet goed genoeg dus die deed nogmaals van een afstand schieten en ja hoe kan het ook anders weer erin 11-1
In de laatste minuut kregen wij nog een corner, Geordy nam hem en weer kon Jesse er goed bij hoppa goal!!!!
12-1 mannen zijn eigenlijk geen uitslagen meer, maar toch weer erg trots op jullie.
Volgende week een weekend rust maar de 28 ste gaan we weer aan de bak op BSC.
We gaan weer voor winst al hoop ik dat het iets moeilijker wordt voor jullie.
Toppers fijne vakantie en tot volgende week!!