jo9-1 wint met 8-3 in eigen huis

Onder 9, JO9-1, 3e klasse 7

30 september 2017 8:45

o19-speler

Zaterdag mochten we op tijd verzamelen en wel om 8:15 uur! Stan was dit keer als eerste op vvk! Petje af Stan!
Kwart voor negen mochten we beginnen met ons Officiele nieuwe team lid Mick Klop!
Onze mannen hadden er zin in en onze Topper Joel kwam zijn teamgenoten wederom aanmoedigen ondanks hij zelf nog niet mocht meedoen.
Al snel had Thijs het druk want de tegenstander zetten gelijk druk. Maar Thijs had een mooie redding en schoot daarna de bal mooi naar voren op Geordy die hem aannam en kon schieten helaas mis.
In de 5e minuut was het Geordy die een mooie voorzet gaf uit een ingedribbelde bal die mooi hoog kwam zodat Rayan deze binnen kon koppen!
1-0
Snel daarna was het weer Geordy die een mooie voorzet gaf op Rayan en deze weer mooi intikte.
Na de time out werd het 2-1 en zo gingen we ook de rust in.
Al snel na de rust werd het 2-2. Het was een spannende wedstrijd en we gingen redelijk gelijk op.
 Daar was weer mooi samenspel, Geordy gaf aan Jesse, Jesse weer aan Ids die weer terug op Jesse maar die kon niet scoren dus gaf hem weer voor op Ids en ja hoor die tikte hem mooi in.
3-2, en al snel werd het ook 4-2 Ids gaf mooi voor aan Geordy en die scoorde.
De tegenstander kreeg het moeilijk en ging weer goed er tegenaan, en zo werd het 4-3.
Nou mannen er zat meer in komop. Gelukkig was daar de time out om even te bespreken hoe nu verder.
Mick lekker actief achter zodat niemand er meer langs kon en allemaal goed samen spelen en overspelen zo moest het toch gaan lukken.
En ja hoor daar was Rayan die hem voor gaf op Geordy en die maakte de 5-3 al snel daarna was het Jesse die de bal na mooi voorwerk aan Geordy kon geven en die maakte het af!
Nou mannen nog even knallen komop.
De keeper van de tegenstander schoot mooi uit maar Rayan stond op de juiste plek en nam hem aan en boem!!! Hoppa 7-3
We gingen er nog even hard tegenaan we hadden nog maar een paar minuten en daar was weer Rayan die na een mooie solo de einduitslag 8-3 neer zetten.
Mannen allemaal top gedaan het was weer een mooie spannende wedstrijd om naar te kijken.
Volgende week hebben we Dso uit zonder Mick maar gelukkig mogen we Joel weer inzetten.