Koudekerk JO9-1 - WVC JO9-1

Onder 9, JO9-1, Groep 3 11

9 september 2017 8:45

Raoul Boelaars

Vandaag stond de wedstrijd tegen WVC gepland, was nog even spannend of het door ging want het had de hele nacht zo onwijs geregent.
Acht uur verzamelen kwart voor negen spelen.
We hadden vandaag Mick Klop als invaller voor onze Topper Joel die geblesseerd is.
Helaas was het nog steeds aan het regenen maar goed we gingen er weer vol tegenaan.
in de 1e minuut was het Geordy die een doelpunt maakte maar die telde niet, zou niet over de lijn geweest zijn, zat gewoon maar goed ze gingen gewoon weer vol er tegen aan.
Alsnog werd er in de 1e minuut gescoord door Geordy op een mooie voorzet van Rayan.
in de 3e minuut was het Ids die er 1 scoorde, Geordy nam een corner op Rayan die kreeg hem er niet in maar kreeg de bal wel tot bij Ids die hem er in tikte.
Rayan werd even onderuit gehaald en dus kwam er een stuiterbal die hij dan ook zelf gebuikte om er een doelpunt uithalen.
4-0 Rayan.
De 5-0 was in de maak en werd door Geordy gescoord helaas weer afgekeurd door een overtreding. wij hadden hem niet gezien maar goed we gingen weer verder zonder gezeur.
Alsnog kwam de 5-0 dan op naam van Rayan, het was Rayan die hem aan Geordy gaf en Geordy gaf hem weer voor op Rayan en die scoorde hem.
Toen zaten we even in een dipje want het werd 5-2,  maar onze mannen laten zich niet uit het veld slaan en gingen er weer vol tegenaan.
Geordy nam de perfecte corner(naar eigen zeggen) die kwam op Rayan zijn achterhoofd en die tikte hem er zo in. 6-2
toen werd het 6-3 komop mannen nog ff volhouden en er nog 1 inrammen.
Ja hoor daar was Jesse die hem er nog net kon intikken daar was de 7-3 helaas werd deze ook niet mee geteld omdat deze ook niet over de lijn geweest zou zijn. Nou Jesse hij zat hoor, maar goed en weer door.
Daar kwam Rayan met een mooi afstandsschot en daar was dan toch de 7-3.
Mannen Top gespeeld. jullie waren doorweekt en koud maar toch weer een mooie uitslag neergezet. Mick bedankt je was weer top achterin je hebt er weer een paar mooie tegengehouden.
Volgende week de laatste bekerwedstrijd tegen Vep.
We zijn weer trots op jullie en volgende week weer even knallen!!!!