Koudekerk en Woubrugge sluiten beker af met gelijkspel.

Woubrugge 1

Mannen, 1, Groep 2 13

29 augustus 2015 14:30

Vlek, E.

Opstelling

Alleen een wonder zou er nog voor kunnen zorgen dat Koudekerk of Woubrugge nog door zou gaan in de beker en dat was van de onderlinge ontmoeting af te zien. Het was gezapig en vooral in de tweede helft zakte Koudekerk ver terug.

Een aardige eerste helft speelde Koudekerk tegen Woubrugge. Bij vlagen werd de vierde klasser van het kastje naar de muur gestuurd en waren de combinaties van de thuisploeg leuk om te zien. Het enige wat de thuisploeg zich mocht aanrekenen was dat het slechts een van die combinaties om wist te zetten in een doelpunt. Akke Pennin was verantwoordelijk voor de enige treffer voor de rust. Hij was het die fraai werk van Mike Slottje wist af te ronden. Zo stond er bij de rust slechts 1 – 0 op het bord.

De tweede helft zakte Koudekerk terug, onzorgvuldig in balbezit en een veel te laag tempo zorgde ervoor dat vde bezoekers redelijk eenvoudig de schade op een goal wisten te houden. Naarmate de tweede helft voorderde waren het de bezoekers die meer aandrongen en tien minuten voor tijd ook kregen waar ze recht op hadden. De gelijkmaker. En die had Koudekerk helemaal aan zich zelf te danken want zo verdedigen als Koudekerk bij deze gelijkmaker deed is vragen om problemen. Pas toen het gelijk was probeerde Koudekerk de wedstrijd weer te doen kantelen en dat leek te lukken toen Brian van Delft in de laatste minuut de kans had om de winst toch binnen te halen maar voor een leeg doel schoof hij de bal naast.

Zo sluit Koudekerk het bekeravontuur af met 4 punten en gaat meerburg verder. Het is aan Koudekerk zich te richten op de competitiestart volgende week bij N.S.V.`46. het is te hopen dat het dan beter gaat als in de beker.