Kampioenswedstrijd : 4-2 gewonnen!!!

Koudekerk JO9-1

Olympia F2

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

11 april 2015 8:45

J. Mansveld

Na het fluitsignaal was het in beide helften de F1 van Koudekerk die het meeste balbezit en scoringskansen had.
In de 6e minuut scoorde via een schot. Daarna waren het schoten van Luca/Merlijn/Jinne en Stijn die er niet in gingen. En ja hoor, via de enige kans in de 1e helft was het Olympia die scoorde in de 17e minuut.
Dat was ook de ruststand.
In de 2e helft was het Merlijn die in de 23e minuut een corner van Luca inkopte.
En ook in de 2e helft kreeg Olympia de enige kans die werd verzilverd. 2-2 in de 31e minuut.
Toch was het Koudekerk die met de zege aan de haal ging, want in de laatste 9 minuten was het Luca die twee keer scoorde via twee perfecte solo's in de 34e en 38e minuut.
Moet additioneel gezegd worden dan Kai/Tim/Jack  en Giel ook heel goed gespeeld hebben.
Na het laatste fluitsignaal werd het kampioenschap gevierd. Goed gedaan jongens!