Hard gewerkt / met winst afgesloten tegen BSC 68 ... 1-2

Koudekerk JO9-1

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

17 januari 2015 11:00

De eerste wedstrijd na de winterstop en wat voor een. De eerste twee van de competitie tegen elkaar. Koudekerk was de eerste helft beter dan BSC, dit resulteerde in de 5e minuut een doelpunt van Luca na assist van Stijn. Daarna ging het tot de 15e minuut gelijk op met een kans van Stijn en ook van BSC, maar Giel hield zijn doel schoon.
In de 13e minuut (na doorbraak van Luca op links) wist Stijn net niet te scoren op aangeven van Luca.
De laatste 5 minuten van de eerste helft waren er schoten van Merlijn en Luca maar het bleef bij 0-1. De verdediging met Tim/Jack en Kaj stonden goed opgesteld.
In de tweede helft ging het gelijk op tot in de 4e minuut BSC de 1-1 liet aantekenen. Er waren daarna over en weer kansen (van onder andere Luca en Tim). In de elfde minuut van de 2e helft ging Luca op zoek en omspeelde 3 man maar kon niet schieten vanwege het feit dat hij van achteren getackeld werd. De vrije trap die daaruit volgde ging over het doel.
In de 16e minuut van de 2e helft was het raak. Na goed samespel van Luca naar Merlijn, wist Merlijn de bal in de hoek te plaatsen, 1-2. Na een aantal zenuwslopende minuten bleef het daarbij.
Goed gedaan allemaal.