Terechte winnaars.

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

6 december 2014 9:00

K.van der Vos

Na de aftrap door DSO om 9 uur, was het in het begin even aftasten voor de eerste 7 minuten.
Het was Merlijn die 1-0 maakte in de eerst minuut en 1-1 in de vierde minuut.
Daarna was het eenrichtingsverkeer van Koudekerk. Er werd goed positie gespeeld en keurig het spel breed gehouden. Tim/Jack en Kaj hielden vanaf de 4e minuut alles tegen en Giel had dus niets te doen.
Het middenveld (Luca en Junne en Stijn) werd ook breed gehouden zodat de spits optimaal benut werd.
Merlijn scoorde 6 maal in de eerste helft en Luca 1 maal.
Na rust werd er wat defensiever gespeeld, waardoor DSO wat gevaarlijker werd. Dit resulteerde in de 7-2. Daarna ging het redelijk gelijk op en in de laatste minuut scoorde Stijn de 8-2.
Goed en hard gewerkt mannen. Op naar volgende week tegen Olympia uit.