VVK F1 bouwt achterstand om naar winst!

Koudekerk JO9-1

DOSR F1

F-pupillen, F1, Groep 3 11

18 oktober 2014 8:45

D. van Tol

Direct na de aftrap was duidelijk dat VVK de sterkere partij was. We kregen al snel veel kansen, maar wisten ze nog niet te benutten. DOSR was effectiever in het afmaken; twee kansen, twee goals. We keken aan tegen een 0-2 achterstand. Maar door hard werken wisten we in de 17'' minuut de achterstand te verkleinen. Luca scoorde met zijn hoofd vanuit een corner. Nog geen 2 minuten later maakte Merlijn de gelijkmaker. Met goede moed de rust in !

In de tweede helft bleef VVK de betere ploeg. Op het middenveld werd hard gewerkt door Jinne en Luca. Tim heeft veel ballen bij Giel vandaan gehouden. En al kwamen ze er toch doorheen, dan stond Giel op scherp en heeft hiermee veel ballen gered! Het veld werd goed breed gehouden door Kay en Jack.

Ondanks dat Merlijn goed werd gedekt door de tegenstander, wist hij te ontkomen van ze. Halverwege de tweede helft scoorde hij de verdiende gelijkmaker. 3-2 voorsprong.

De laatste 5 minuten was weer billen knijpen, kunnen we de voorsprong vasthouden?? Door 200% inzet is het ons gelukt. 3-2 winst is het resultaat. Goed gedaan mannen!!

Iedereen een fijne herfstvakantie, de trainingen gaan gewoon door!