FLOREANT E2 VS VVK E1

Koudekerk JO11-1

E-pupillen, E1, Groep 4 02

27 september 2014 8:45

Afgelopen zaterdag was het dan weer zo ver de 3de bekerwedstrijd van dit seizoen stond op het programma bij en tegen floreant

Om 07:45 stonden alle 8 jongens inclusief ouders  klaar om richting floreant af te reizen om om 08:45 af te trappen.

Vandaag werd er begonnen in een iets andere opstelling als de afgelopen weken. Het is immers een bekerwedstrijd dus genoeg wedstrijden om nieuwe dingen uit te proberen en dingen te herhalen. De jongens startte scherp, er werd goed samen gespeeld en als team verdedigd een lust voor het oog van de trainer&leider maar ook voor de meegereisde ouders, ook de jongens op het veld hadden het gevoel dat er goed gevoetbald werd en dat werd ook beloond door de 0-1 van Thijmen. Uit een corner van delano wist hij Thijmen op het middenveld te vinden , jaa OP HET MIDDENVELD om vanuit daar in 1x een schot op doel te verrichten en de bal  tegen de touw  te schieten, werkelijk een beauty van een doelpunt. Daarna gingen de jongens goed door en kwamen er nog enkele mogelijkheden om de 0-2 te maken via delano en Kevin maar bij allebei stond of de keeper in de weg of het aluminium. Deed floreant dan helemaal niet mee aan de wedstrijd? Ja wel een paar goeie kansen hadden ze maar werden alle gepakt door jelco die ze doel vooralsnog schoon hield. Toch kwam floreant er daarna goed uit en maakte dan ook de 1-1 een tegenvaller voor de jongens van koudekerk en dat was zichtbaar in het spel van koudekerk want na de gelijkmaker vielen ook de 2-1 en zelfs de 3-1, jammer want koudekerk begon zo goed aan de wedstrijd.

RUST

Aan het begin van de 2de helft begon koudekerk weer scherp aan de wedstrijd na balverlies van floreant op het middenveld dribbelde delano richting het doel speelde 2 verdedigers uit en schoot de bal achter de doelman van floreant ook dit was een fraai doelpunt. Na het doelpunt begon bij iedereen die voor koudekerk was langs de lijn en de spelers op het veld het geloof terug te komen dat deze wedstrijd gewonnen kon worden en dat straalde de jongens ook op het veld uit iedereen werkte keihard voor elkaar en ook bleef er goed naar elkaar overgespeeld worden. Halverwege de 2de helft viel dan ook de verdiende gelijkmaker 3-3 doelpuntenmaker kevin, dan de laatste minuten van de wedstrijd waarin koudekerk wel steeds meer wat kansjes weg gaf maar gelukkig stond het vizier niet scherp vandaag aan de kant van floreant en pakte jelco ook een paar goeie ballen, nog 5 minuten en koudekerk kreeg een corner die genomen werd door delano 'te kort' maar jaa wat geeft dat als de bal terug komt  voor je voeten en je hem dan maar gewoon in een keer op doel schiet in de kruising 3-4!! Dit was dan ook gelijk de eindstand.

Gefelicteerd nogmaals jongens,

Jelco,kevin,delano,wessel,tren,ben,thijmen,thijs

A.S zatedag 4 oktober staat er weer een bekerwedstrijd op het programma uit bij kickers 10:00 aanwezig 11:00 spelen , dus er kan een klein beetje uitgeslapen worden :)