Lisse 2 - Koudekerk 1

... (penalty)

17 augustus 2013 12:00

Reserves Lisse veel te sterk voor Koudekerk

Het verschil van vandaag was nog groter als vorige week toen Koudekerk tegen Zilvermeeuwen speelde. De reserves van f.c. Lisse waren gewoon veel te goed voor het Koudekerk wat vandaag het veld in mocht. Zondero.a. Mark en Simon van Leeuwen, Rick van Tol, Christian Vergunst stond er een heel andere achterhoede als de vorige wedstrijden.

Kwam daar nog bij dat Roy v/d Berg en Martijn vonk al snel uitvielen met een blessure. Niet dat dit doorslaggevend was in de nederlaag. De tegenstander was gewoon veel te goed, het tweede elftal van de topklasser (aangevuld met enkele eerste elftalspelers) speelde met Koudekerk. Via een 5 - 0 ruststand werd het na rust 10-0.

Alleen voor de rust had Koudekerk nog enkele kleine kansen via Oege en Bas van Heerdt maar na de rust was er van een wedstrijd al helemaal geen sprake meer.

Deze wedstrijd had net zoveel waarde als die tegen Zilvermeeuwen, dinsdag is de eerste officiële wedstrijd, dan zal het nieuwe Koudekerk wellicht zichtbaar gaan worden.