Barmedewerker

19-09-2021

Barmedewerkers

V.V. Koudekerk heeft een gezellige kantine die bijna elke donderdagavond en zaterdag open is. Om iedereen van een hapje en drankje te voorzien hebben we gedreven vrijwilligers die achter de bar en in de keuken staan. Echter hebben we momenteel niet genoeg vrijwilligers om elke dienst te vullen en dreigt het moment te komen dat we op sommige momenten de bar niet kunnen bedienen.

Daarom zijn wij op zoek naar jou! Lijkt het jou leuk om af en toe een bardienstje te draaien met een leuke groep? Meld je dan nu aan.

Ben je (of zijn jullie!) geïnteresseerd? Bel of app met Ben van Tongeren via 0653539385 óf gebruik de 'ik heb interesse'-knop

Wat houdt dit dan precies in?

• De bardiensten zijn op donderdagavond vanaf 19.00 uur, op zaterdag van 8.30 uur t/m 14.00 uur of op zaterdag van 14.00 tot sluit.
  • Je staat met een gezellig groepje (of vorm zelf een groepje!) achter de bar en in de keuken.
  • Achter de bar is het voornamelijk het helpen van de klanten
  • In de keuken staat de frituur en worden de broodjes klaar gemaakt
  • Dit alles gaat onder begeleiding van onze leden van de barcommissie, je staat er dus nooit alleen voor!

Hoeveel tijd kost het mij?

We zijn al blij als je één bardienstje draait. Mocht het bevallen en ben je met een groepje dan kun je ingedeeld worden in het rooster en draai je ongeveer 7 keer per jaar een bardienst.

De club Koudekerk
V.V Koudekerk is een dorpsclub waar plezier centraal staat. Zowel op het veld als naast het veld. We hebben 300 leden. 115 volwassen en 185 kinderen. 263 mannen/jongens en 37 vrouwen/meiden. Voor onze jeugd wordt veel georganiseerd. Van toernooien tot het sportweekend. Maar ook de senioren worden niet vergeten. Zo organiseren we regelmatig feestjes, vaak met inbreng van de seniorenteams zelf. Maar ook het overige seniorentoernooi is altijd een jaarlijkse activiteit om naar uit te kijken.

Daarnaast proberen we een sociaal betrokken club te zijn die ten dienste staat van de Koudekerkse gemeenschap. Zo stellen wij het veld open voor de jeugd, zodat zij op woensdagmiddag lekker kunnen voetballen. Ook stellen wij onze velden beschikbaar voor andere verenigingen uit het dorp. Daarnaast bieden wij stageplekken aan om de studerende jeugd te helpen. En wij helpen bij de jeugdvakantieweek.

Maar om dit alles voor elkaar te krijgen zijn wij afhankelijk van vrijwilligers. En naast dat we de vrijwilligers eeuwig dankbaar zijn, proberen we het op de volgende manieren nóg leuker te maken voor onze vrijwilligers

• Eens per jaar organiseren we een leuke avond voor de vrijwilligers. Een diner, een feestje of een leuke quiz.. als het maar gezellig is!
  • Om onze vrijwilligers te bedanken organiseren wij een aantal keer per jaar de vrijwilligersborrel.
  • Je kunt jouw ideeën uitvoeren. Heb je bardienst en wil je er iets leuks van maken? Heb je een leuk idee om met de jeugd te doen? Of weet je een leuke sponsoractie? Bij Koudekerk heb je de vrijheid om jouw ideeën uit te voeren met hulp van de commissies en het bestuur!
  • Leermogelijkheden

Vacature reactie