F2 wordt net geen kampioen

Ole van Tol (schot)

F-Pupillen, F2, 10e klasse 11

12 mei 2012 9:00

Op zaterdag 12 mei moest de F2 het opnemen in Langeraar tegen Altior F3. Een echte kampioenswedstrijd, immers bovenaan in de poule staat MMO met 3 punten voor op Altior en onze F2. Beide andere ploegen hebben wel een beter doelsaldo maar een gedeelde 1e plaats op punten is eigenlijk ook een beetje kampioen worden. Helaas lukte het in de vlammende
kampioensentourage bij Altior niet om de eerste minuten de koppies bij elkaar te  houden waardoor de F2 te snel op 2-0 achter kwam. Maar de rust ging in met 2-1. Na rust werd er nog gestreden maar lukte het uiteindelijk niet door een doelpunt van de spelbepalende speler van Altior. Altior kon het kampioenschap vieren maar toch zijn we met z’n allen reuze trots op het bereikte resultaat. In de kleedkamer toch de meegebrachte kinderchampagne opgedronken en in het clubhuis een lekker patatje.

Het fotoverslag staat hier.